על סוגי המופעים של מנטליסט

אם אתם עומדים לחגוג אירוע משמח ומרגש, ואתם מחפשים אטרקציה מבדרת ומפתיעה, מופע של אומן חושים יכול להיות פתרון מעולה בשבילכם. אבל אם מעולם לא הייתם במופע מסוג זה, ואתם רוצים לדעת איזה סוגים שונים של מופעים כאלה קיימים, קראו במאמר זה על סוגי המופע המרכזיים של מנטליסטים. שימו לב שלעיתים מנטליסטים ישלבו מספר סוגים של מופעים או ימציאו משהו חדש לגמרי.

 

מופע קריאת מחשבות

במופע שבו מנטליסט קורא מחשבות, הוא לרוב ישתמש במגוון רחב של טכניקות כמו הכוונה, מניפלוציה פסיכולוגית ועוד- וזאת בכדי להצליח ליצור אשליה שהוא מסוגל לקרוא את מחשבותיהם של האנשים בקהל- ולעיתים אף לשנות אותן.

המנטליסט עשוי לבקש ממישהו בקהל לחשוב על מילה או תמונה, ולאחר מכן להשתמש במגוון רמזים משפת הגוף, הבעות הפנים או דפוסי הדיבור שלהם כדי לנחש מספר ניחושים מושכלים לגבי הדבר עליו אדם זה חשב. מנטליסט עשוי גם להשתמש בטכניקה כמו קריאה קרה, בה בוחנים את האדם, מבצעים תצפית מהירה ועל סמך סממנים גופניים יכולים לבצע הערכה בנוגע לפרטים שונים לגביהם.

 

מופע היפנוזה

במופע שמשלב היפנוזה המנטליסט ישתמש במספר כלים בכדי לעודד מצב דמוי טראנס אצל משתתפים מתנדבים מהקהל. אמן החושים עשוי לשלב רמזים מילוליים ביחד עם רמזים לא מילוליים וזאת בכדי לייצר אצל המשתתף מצב היפונטי.

דבר זה קורה באמצעות טון מסויים, ביצוע תנועות ידיים חוזרות ונשנות או שימוש בטכניקות מיוחדות לקיבוע עיניים. ברגע שהמשתתף נכנס אל תוך המצב ההיפונטי, אמן החושים יכול לגרום להם להתנהג בצורות מסויימות ומפתיעות. מטרת המופע היא כמובן לבדר את הקהל ולא לגרום לאנשים לבצע פעולות שהם לא רוצים בהן.

 

מופע טלקינזיס

טלקינזיס היא היכולת להצליח להזיז אובייקטים בכוח המחשבה, מבלי שום מגע פיזי איתם. במהלך מופע של טלקינזיס המנטליסט ינסה לדמות את היכולות הזו באמצעות שלל טכניקות. אם זה שימוש בחוטים נסתרים, תנועות חבויות או תחבולות נוספות. מופע מסוג זה יוצר אשליה של יכולות על טבעיות מאחר ואמן החושים יודע להסתיר היטב את הדרכים בהם הוא מבצע את הטריקים שלו!

 

מופע רוחני

במופע מסוג זה אמן החושים בעצם מדמה יכולת על טבעית כמו ראיית רוחות, ניבוי עתיד ועוד. לרוב זה יהיה מלווה בהשתתפות מהקהל ושאלות שעולות. כמובן שלאמן החושים אין באמת יכולת לתקשר עם העולם שמעבר, והוא משתמש במגוון המיומנויות שעליהן דיברנו כבר קודם לכם בכדי לדמות יכולות אלה.

 

מופעי מנטליזם לילדים

מופעי מנטליזם אכן יכולים להתאים לילדים בגילאים שונים, אך תתבצע התאמת תוכן כך שהילדים יהנו ויבינו את המופע של אמן החושים. מופעים אלה יכללו את כל הטריקים הרגילים של מנטליזם אבל עם רגישות רבה יותר ליכולת המנטלית של הילדים שבקהל.

על סוגי המופעים של מנטליסט

אולי תאהבו גם את:

4 סימנים שבן הזוג בוגד

תחקיר מרתק שעסק בבגידה בין בני זוג ופורסם לפני כמה ימים בערוץ טלוויזיה מרכזי הוביל לשיח ער בנושא. גולשים רבים מצאו את עצמם תרים אחר

קרא עוד »
הכול על תביעות נגד הבנקים

יש מי שסוברים כי תביעות נגד בנקים הן נדירות ביותר. שכן, מדובר בגופים גדולים שעומדים מאחוריהם עורכי דין כרישים שמכירים את התחום באופן מעמיק. החלטנו

קרא עוד »
טיפים פרקטיים לבעלי חובות

חובות כלכליים הם מהקשיים הכי מורכבים בהם ניתן להיתקל בחיים. בלא מעט מקרים מדובר בחובות אשר נוצרו מתוך התנהלות כלכלית לא נכונה, אך לעיתים אלו

קרא עוד »