איתור וטיפול בנזילות בדירה – כל מה שצריך לדעת

כאשר מופיעה אצלנו דירה בבית או בדירה, אסור לנו להתעלם ממנה. חשוב להבין מהיכן הנזילה מגיעה אך מאוד חשוב גם לטפל בה לאחר איתורה. אסור להזניח את הנזילות כי הן עלולות לפגוע גם בבית שלכם וגם בבריאות דיירי הבית.

נזילה גורמת לרטיבות ולנזק לעיתים בלתי הפיך בבית שלנו, כך שלעיתים כשננסה להימנע מתיקון או איתור נזילה אחת, יכול לעלות לנו ביותר בעתיד אם לא נטפל בה כמו שצריך. ריכזנו עבורכם כל מה שאתם צריכים לדעת על איתור וטיפול בנזילות.

 

איתור הנזילה

כאשר מופיעות לפתע נזילות בדירה שלנו, זה אף פעם לא מקרה משמח. ברוב המקרים, לא מאוד קשה להבחין בבעיה ולעיתים זה נראה מאוד ברור בשטח, יש כתמים, נפיחות בקירות עם סימנים של רטיבות ולחות שנראים כמו קווים או מן איים קטנטנים על הקירות.

הדבר הראשון שניתן לעשות, הוא קודם איתור נזילה בדירה ולהבין שאכן מדובר בנזילה ולא רק בריח לא טוב ותמים וכן מומלץ לבדוק את שעון המים שלכם, בדקו את המספרים בשעון, בכך שתסגרו את כל ברזי המים בבית ובדקו לאחר כמה שעות או בבוקר אם לא משתמשים במים אם היה שינוי בשעון. חשבון חשמל חריג מבדרך כלל גם יכול להיות סימן לכך שיש לכם נזילה בדירה שלכם.

 

מה צריך לעשות כשיש חשד לנזילה

חדירה של מים לקירות עלולה לקרות ממגוון רחב של סיבות ולא כולן יהיו קשורות אלינו, כמו למשל פיצוצי צנרת וטפטפות, כשלים בגג או בקירות הבית, לפעמים זה יכול להגרם מקדיחה (לרוב לא בזדון) של בעלי מקצוע שקדחו במקום הלא נכון דרך צינורות שהיו חבויים היטב בתוך הקיר. בכל מקרה, מדובר בתיקון שעלול לעלות לנו לא מעט, ככל שנדע יותר טוב על הסיבות לנזילה וגם המיקום שלה, כך נוכל למעשה לחסוך טעויות בפתרון הבעיה.

חשוב להבין שצריך להשכיר את שירותיו של איש מקצוע, אשר יבצע איתור של הנזילה בצורה הטובה יותר. לבעל מקצוע יש כלים לבצע איתור נזילה, כמו למשל איתור נזילות במצלמה טרמית שיעילה מאוד לאתר הנזילה, בדיקות של לחות, איתור הנזילות בגג, או בדיקות של אקוסטיקה.

 

בחרו נכון את מאתר הנזילות

וודאי שמעתם לא פעם על המשפט ״זול עולה ביוקר״. לעיתים אנשים רבים מחפשים לפתור את הבעיה בצורה הזולה ביותר ולא בצורה הטובה יותר. חשוב מאוד לשכור את שירותיו של בעל מקצוע מיומן ובעל ניסיון שיש לו חוות דעת והמלצות מאנשים ברשת או אנשים שאתם מכירים וסומכים עליהם.

איתור מומחה ומקצועי ישקף את כל המידע שעליכם לדעת על הנזילה שלכם וייתן לכם שירות הוגן, אמין ויעיל ככל שאפשר. חפשו מישהו שתוכלו לקבל ממנה שקיפות מלאה על מצב הנזילה והסבר מפורט על אופן התיקון שלה. כך תוכלו להיות בטוחים שהבעיה תיפטר על הצד הטוב ביותר.

שרברב

אולי תאהבו גם את:

4 סימנים שבן הזוג בוגד

תחקיר מרתק שעסק בבגידה בין בני זוג ופורסם לפני כמה ימים בערוץ טלוויזיה מרכזי הוביל לשיח ער בנושא. גולשים רבים מצאו את עצמם תרים אחר

קרא עוד »
הכול על תביעות נגד הבנקים

יש מי שסוברים כי תביעות נגד בנקים הן נדירות ביותר. שכן, מדובר בגופים גדולים שעומדים מאחוריהם עורכי דין כרישים שמכירים את התחום באופן מעמיק. החלטנו

קרא עוד »
על סוגי המופעים של מנטליסט

אם אתם עומדים לחגוג אירוע משמח ומרגש, ואתם מחפשים אטרקציה מבדרת ומפתיעה, מופע של אומן חושים יכול להיות פתרון מעולה בשבילכם. אבל אם מעולם לא

קרא עוד »
טיפים פרקטיים לבעלי חובות

חובות כלכליים הם מהקשיים הכי מורכבים בהם ניתן להיתקל בחיים. בלא מעט מקרים מדובר בחובות אשר נוצרו מתוך התנהלות כלכלית לא נכונה, אך לעיתים אלו

קרא עוד »