הגשה נכונה של תביעת רשלנות רפואית – כך תימנעו מדחייה

לא כל תביעה לרשלנות רפואית עתידה להגיע לפסיקה של פיצויים כספיים עבור התובע שנפגע רפואית. כדי להצליח במשימה ולהגיע ליעד שלנו, עלינו להתייעץ עם עורכי הדין הנכונים שיודעים כיצד לתפעל את הסיטואציה ולנהל נכון את התיק עבורנו.

ניהול התיק יכול לכלול בתוכו לא רק גביית עדות וביצוע חקירה, אלא גם איסוף תיעוד רפואי. זאת על מנת להוכיח את גודל הנזק ואת הרשלנות. כיצד תמנעו מדחייה של התיק? אספנו עבורכם את העצות הטובות ביותר של עורכי הדין לרשלנות רפואית.

 

איך התהליך עובד?

תביעת רשלנות רפואית שייכת בעגה המשפטית למשפט האזרחי. הכללים הרלוונטיים והקשורים למשפט זה הם תקנות הסדר והדין האזרחי. למעשה, השלב ההתחלתי, לפני השלב הראשון בכלל, הוא להגיע לעורך דין לרשלנות רפואית ולהציג בפניו את עניין התביעה.

לאחר מכן, יש לחתום על טפסים שונים שכוללים בתוכם ייפוי כוח וויתור סודיות רפואית. מאחר ועורך הדין הולך לצלול אל התיק הרפואי שלכם ולחקור את כל הפרטים שקשורים לכך, לא רק בנושא התביעה. פיצויי רשלנות רפואית ניתנים רק למי שמבצע את ההליך בצורה הנכונה ביותר, מה הוא? מיד נסביר

 

שלב 1: איסוף ראיות

השלב הראשון בהגשת תביעת רשלנות רפואית הוא איסוף ראיות התומכות בתביעה. הראיות עשויות לכלול תיעוד רפואי, תוצאות בדיקות והצהרות עדים. עליכם גם לתעד את כל השיחות שהיו לך עם ספקי שירותי בריאות בנוגע לאירוע, התכתבויות עם הרופא המרשל, או כל גורם רפואי אחר שלקח חלק שקשור לפציעה או לנזק שנגרם.

את כל הראיות יש לאסוף ולהגיש לעורך הדין, לעיתים איסוף הראיות מתבצע לאחר הפנייה לעורך הדין, מאחר והוא זה שבקי בנושא ויודע אלו ראיות צריך.

 

שלב 2: מצאו עורך דין מוסמך

חיוני למצוא עורך דין מוסמך המתמחה במקרים של רשלנות רפואית. עורך דין טוב יהיה בעל ניסיון בהיבטים המשפטיים והרפואיים של תיקים מסוג זה ויוכל לעזור לכם לנווט במערכת המשפט. עורך הדין שלכם יבדוק את הראיות שלכם ויעזור לך לקבוע את עוצמת התיק שלכם. בהתאם לעוצמת התיק, כך יהיה גובה הפיצויים שתקבלו בסוף המשפט.

 

שלב 3: הגישו תלונה

לאחר ששכרתם עורך דין, הוא יעזור לכם להגיש תלונה לבית המשפט. התלונה תפרט את פרטי האירוע והנזק שנגרם. התלונה תוגש לנתבע, ויהיה לו פרק זמן מסוים להגיב. שני הצדדים יחליפו ראיות והצהרות עדים. שלב זה הוא קריטי בבניית התיק ובזיהוי נקודות תורפה כלשהן בטיעון הנתבע. עורך הדין שלכם יפעל להבטיח שכל הראיות הרלוונטיות יתקבלו ויוצגו בבית המשפט.

 

לסיכום

הגשת תביעת רשלנות רפואית מצריכה תכנון קפדני ותשומת לב לפרטים. על ידי ביצוע השלבים המפורטים במאמר זה ועבודה עם עורך דין מוסמך, תוכלו להגדיל את הסיכוי שלכם לקבלת פיצוי בגין נזקים. זכרו שהתהליך יכול להיות ארוך ומלחיץ, אך עם הדרכה נכונה תוכלו להגיע לתוצאה מוצלחת.

פיצויי רשלנות רפואית

אולי תאהבו גם את:

רשלנות בהריון

לצערנו הרב, לא פעם אנו עדים למקרים בהם רשלנות רפואית הביאה לנזק בריאותי שלנו או של אחד מקרובינו. במקרים הקשים של רשלנות רפואית, היא עלולה

קרא עוד »