תביעת נזקי גוף עקב תאונת דרכים

עברתם תאונת דרכים ואתם תוהים מה לעשות עכשיו, אחרי שכבר קיבלתם את הטיפול הרפואי שנזקקתם לו? אם כך, ברור מדוע אתם כדאי שתיקחו בחשבון את האפשרות של הגשת תביעה. יש מי שצריך לשלם פיצויים על כך שהוא פגע בכם ולכן חשוב כל כך לפנות לעורך דין לענייני תאונות דרכים.

 

החשיבות של פניה מהירה לעו"ד

זה לא משנה עד כמה תאונת הדרכים הייתה חמורה או קלה, כי גם אם בסך הכול שברתם יד וזה מונע מכם לעבוד במשך חודש שלם, מגיעים לכם פיצויים. זה לא משנה אם אתם יכולים לקבל גם פיצויים ממקום עבודתם, כי בכל מקרה, אם מישהו פגע בכם הוא צריך לתת על כך את הדין. מה שכן, חשוב שתבינו: אם תפנו לעורך דין כזה או אחר רק בעוד כמה חודשים או אחרי תקופה ארוכה יותר, זה עלול להוביל להתיישנות המקרה. לכן, אם אתם רוצים להגדיל את הסיכויים שלכם לקבל את הפיצויים שמגיעים לכם, רצוי שתפנו עוד היום אל עורך דין המתמחה בתאונות דרכים.

 

איך לבחור עו"ד מתאים?

לא מדובר על משימה פשוטה, כי דווקא בגלל שיש כל כך הרבה עורכי דין, הבחירה בעוה"ד המתאים והטוב ביותר מורכבת. לכן אנחנו מציעים לכם לעשות כמה שיותר בירורים מראש, כי אם על ידי הבירורים תוכלו להגדיל את הסיכוי שלכם לצאת מרוצים יותר, זה כדאי. בחירת עוה"ד צריכה להתייחס למספר פרטים שונים כמו:

  • עד כמה עוה"ד באמת מנוסה?
  • האם הוא טיפל גם במקרים של תאונות דרכים מאוד חמורות?
  • האם זה עו"ד מומלץ ומוכר?

בנוסף, חשוב מאוד לבחור רק עו"ד שבאמת יש לו זמן לטפל בתיק שלכם. אם תפנו אל עו"ד מאוד מוכר וידוע אך בפועל לא יהיה לו זמן עבורכם, בסופו של דבר לא תצאו לגמרי מרוצים משירותיו. לכן רצוי גם לדבר עם עוה"ד, להתרשם ממנו ולהבין האם הוא האדם שיכול להילחם את המלחמה שלכם כעת.

 

מה הסיכוי שתקבלו את הפיצוי שאתם דורשים?

בדרך כלל כשרוצים להגיש תביעה בגין גרימה לתאונת דרכים הבקשה היא לפיצויים גבוהים יותר מאלה שנוכל לקבל. הרעיון פשוט: אם נבקש סכום מאוד גבוה והצד הפוגע יציע סכום אחר, נוכל להתמקח ולסגור בין שני הצדדים את העניין בלי שזה יגיע לבית המשפט. כך או כך, אתם צריכים עו"ד מקצועי שיוכל לעזור לכם להבין כמה באמת כדאי לכם לתבוע בגין תאונת הדרכים שנגרמה לכם. חשוב להבין שגם אם אתם דורשים סכום קצת יותר גבוה, זה עדיין צריך להיות סכום ריאלי שהצד השני יוכל לעמוד בו. אם עברתם תאונת דרכים, אם נפגעתם ואם אתם מרגישים שמגיעים לכם פיצויים רצוי שתפנו עוד היום לעוה"ד הטוב ביותר בתחום.

 

אולי תאהבו גם את:

העונשים על מהירות מופרזת

כחלק מהמניעה לתאונות הדרכים בארץ מוטלים עונשים כבדים על נהגים העוברים על החוק, שחלקם אף כוללים מאסר בפועל. המאמר יפרט את העונשים על מהירות מופרזת

קרא עוד »
נהיגה באמצעות רישיון זר

רישיון נהיגה זר של עולה חדש, תייר, תושב ארעי או תושב חוזר כפופה לנהלים של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים. במאמר הבא נסביר מתי אפשר לנהוג

קרא עוד »
עורך דין תעבורה

נהיגה זו אחת מאותן הפעולות שאנחנו עוסקים בהן בחיי היומיום מבלי שבכלל נשים לב. למעשה, כל מי שיש לו רישיון נהיגה רגיל לנהוג וכלל לא

קרא עוד »