רשלנות רפואית מחלת קוליטיס

מחלת הקוליטיס היא מחלה דלקתית אשר גורמת לחולים בה להפגין תסמינים לא קלים. תסמינים אלו, כמו למשל דם בצואה ודלקות מעיים, מקשים על חייהם של החולים במחלה באופן לא מבוטל כלל. עו"ד רשלנות רפואית עשוי לסייע לכם רבות, אם אתם מרגישים שלא טופלתם כהלכה במחלת קרוהן או קוליטיס.

אחת המחלות הפוגעות ב, היא מחלת הקוליטיס. בין קבוצות מחלות המעי, ישנן מחלות שונות, ביניהן גם קרוהן וקוליטיס. לרוב, המחלה תהיה יותר נפוצה בקרב גברים ממוצא אשכנזי, בגילאי 15 ועד 30. שימו לב כי בגילאי 60 – 80 , ישנו הסיכוי לחלות במחלה זו גם כן. היות ומחלת קוליטיס היא מחלה דלקתית אשר פועלת באזור המעי הגס, אחד האבחונים שעושים בכדי לגלות את המחלה הוא אבחון צואתי, בדיקות דם לצרכי אבחון של תהליכים דלקתיים וגם בדיקת קולונוסקופיה.

כיצד מטפלים במחלת קוליטיס?

לרוב, טיפול בקולונוסקופיה ניתן על ידי תרופות שונות. תביעת רשלנות רפואית מחלת קוליטיס עשויה להיות רלוונטית כאשר החולה מרגיש כי לא טופל כהלכה. מקרים שהחולה לא טופל כהלכה, הם למשל סיטואציות בהן החולה לא קיבל את ההפניות הנכונות ו\או בזמן הנכון. לא פעם, אבחון מוקדם של מחלה דלקתית עשוי לגרום להבדל משמעותי באופן הטיפול, בהתמודדות עם המחלה ועוד.

אם אתם מרגישים שמחלתכם אובחנה מאוחר מאוד, מה שגרם להסתבכותה, אתם בהחלט יכולים לפנות אל עורך דין רשלנות רפואית. עו"ד רשלנות רפואית-קוליטיס יישב עמכם לפגישת ייעוץ, בה תוכלו לדון במקרה שלכם. חשוב לציין, עו"ד מומלץ לרשלנות רפואית צריך להיות כמובן בקיא ברזי המערכות המשפטיות השונות, אך הוא גם צריך להיות קשוב אליכם, רגיש ואמפתי.

 

האם כדאי לתבוע רשלנות רפואית?

במידה ובוצע איזשהו פענוח שהסתבר כלא נכון, בין אם על ידי רופא או על ידי גורם רפואי אחר, יכול להיות שאתם זכאים לתבוע על רשלנות רפואית. חשוב לזכור שמגיע לנו לקבל את שירותי הרפואה המדויקים ביותר, אך במקרים רבים הדבר אינו מתאפשר. אם בעקבות סיבות כאלו או אחרות, תביעת רשלנות רפואית עשויה להוביל לכך שתקבלו את הפיצוי ההולם והראוי.

על השאלה, האם כדאי לתבוע על רשלנות רפואית, אף אחד לא יכול לענות מלבדכם. אתם אלו שמחליטים היכן לנצל את זמנכם, אך אם אתם בוחרים להגיש תביעת רשלנות רפואית, חשוב במקביל לעבור את הטיפולים הרפואיים הנכונים. במילים אחרות, אם החלטתם לאתר עו"ד רשלנות רפואית ולתבוע, אל תזניחו במקביל את בריאותכם.

אולי תאהבו גם את:

חווית רשלנות רפואית? כך תפעלו

תביעת רשלנות רפואית מתנהלת עקב טיפול רפואי מסוים שבוצע וגרם לנזק עבור המטופל. באמצעות תביעת שלנות, יכול האדם הניזוק לקבל פיצויים בגין הנזק שנגרם לו,

קרא עוד »
חוות דעת רפואית

חוות דעת רפואית אותה מעניק רופא מומחה יכולה לגרום לכך שתממשו את מלוא הזכויות אשר מגיעות לכם בתביעה אשר מוגשת, בהתאם לאופי הנזק כמו גם

קרא עוד »