עורך דין נדל"ן – הדרך שלכם לעסקה מוצלחת יותר

רבים מאיתנו חושבים שהם צריכים לקנות דירה, בין אם זה כדי לגור בה ובין אם זה כדי להשכיר אותה לאחרים. לכן ברור מדוע גם אתם מתלבטים לגבי הסוגיה הזאת ורוצים לעשות הכול כדי שהעסקה הקרובה שאליה אתם נכנסים תסתיים על הצד הטוב ביותר. מעבר לכך שחשוב לבחור את הנכס הכי מתאים שיש, אתם צריכים גם לדאוג לשאלה מה כולל הסכם המכר או השכירות, והגיע הזמן לדעת שהורדת חוזה סטנדרטי מהאינטרנט זו לא תמיד בחירה נכונה. אומנם זה נכון שכדי לאתר חוזים סטנדרטיים אונליין אתם לא צריכים להשקיע יותר מחמש דקות ואתם אפילו לא צריכים ידע מקדימים בנושא, אך האם אפשר לסמוך על כך? לא ממש. כיוון שרכישת דירה או השכרתה זו התעסקות כלכלית לא פשוטה וכיוון שעבור רבים מאיתנו אלה הן ההעסקות הכי משמעותיים בחיים מבחינה כלכלית – אין מקום לטעויות. זו הסיבה שבגללה לא כדאי לכם לוותר על שירותיו של עורך דין נדל"ן או על שירותיהם של אפיקים רוזנלטר, כי איש מקצוע כזה יוכל לעזור לכם כבר מתחילת הדרך ועד רגע החתימה, אז למה אתם מחכים?

דואגים לאינטרסים שלכם

אין ויכוח על כך שהרבה פעמים כאשר תרצו לחתום על עסקת נדל"ן כזו או אחרת, הצד השני ינסה לשכנע אתכם להשתמש בעוה"ד שהוא בעצמו שכר. מדוע לשכור שני עורכי דין אם יש לנו אינטרס משותף ואם שני הצדדים רוצים להגיע לאותה התוצאה? יחד עם זאת, ולמרות שהטיעון הזה נשמע מאוד משכנע, יש דבר אחד שאתם חייבים לזכור והוא האינטרס שלכם. זה טבעי שכל עורך דין נדל"ן ידאג, לפני הכול, לאינטרסים של הלקוח שלו ולכן כל צד צריך שיהיה לו עורך דין משלו. כך תוכלו לדעת שיש מי שדואג לכם ולמעשה תוכלו לעצום עיניים ולהיות בטוחים שיש מי שמטפל לכם בעניינים בצורה הטובה ביותר. לכן עדיף שיהיה גם לכם עורך דין נדל"ן מקצועי ורציני ואין שום סיבה לוותר על שירותיו.

איך תדעו לאיזה עורך דין כדאי לכם לפנות בעיר שבה אתם גרים?

עשיתם חיפוש דרך האינטרנט וגיליתם שיש הרבה עורכי דין שעוסקים בתחום הנדל"ן ושיכולים לתת לכם שירות? מרגישים מבולבלים ולא יודעים בידי מי תרצו להפקיד את העניינים שלכם? אם כך, אתם לא לבד. למעשה בישראל של ימינו כל כך הרבה אנשים לומדים משפטים ומציעים אח"כ שירות משפטי בתחום הנדל"ן, עד כי קשה לבחור את האדם המתאים ביותר. עם זאת, אנחנו יכולים להבטיח שלכם שאם תשקיעו, תבדקו ותעשו מספר השוואות בין כמה אנשי מקצוע שעוסקים בענף הזה, יהיה לכם קל יותר לבחור את עוה"ד המתאים לכם ביותר. מה שבטוח זה שעורך דין נדל"ן צריך להיות מקצוען ולכן הוא חייב להיות אדם בעל ניסיון. זה לא שלאנשים צעירים וחסרי ניסיון לא מגיע לקבל פרויקטים שונים ועבודות, אך הם חייבים להיות מלווים בעורכי דין מנוסים ביותר. בנוסף לכך, כדאי גם לבדוק האם לעוה"ד שאליו אתם מתקשרים יש רזומה בענף הזה כי כך תוכלו להיות בטוחים שאם הדברים יסתבכו – עוה"ד שלכם יידע מה לעשות בנידון.

לאתר של עורך דין מירי יעקב לחצו כאן

אולי תאהבו גם את: