כונס נכסים – תפקידים ומטרות

אין ספק, מדובר במצב ביש. כאשר אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין פשיטת רגל, סביר להניח שאתם עומדים בפני סיטואציה מורכבת ומאוד לא נעימה. המקצועיות והניסיון של עורך הדין, הם חלק מהפרמטרים שישפיעו על עתיד עתירתכם לבית המשפט.

כשאדם ניצב בפני סיטואציה בה הוא נאלץ להכריז על פשיטת רגל, יש להניח כי מצבו הרגשי והנפשי עדין, שהאדם מרגיש כאילו כל העולם על כתפיו. לכן, עורך דין פשיטת רגל בתל אביב חייב לגלות את מירב הרגישות והמקצועיות. אחד הביטויים המפחידים שאנשים יכולים להיתקל בהם בחייהם, הוא כונס נכסים. כונסי נכסים הם אנשי מקצוע, שבתי המשפט ממנים אותם בכדי להעריך את השווי של נכסי החייב. במילים פשוטות יותר, אם אתם חייבים כספים מרובים ואתם מכריזים על פשיטת רגל, כונס נכסים ימונה בכדי להעריך את הנכסים שלכם. זאת, בכדי להבין את הערך של הציוד שלכם והנכסים, במקרה של החזרי תשלומי חובות למדינה או לנושים.

מתי ממנים כונס נכסים?

אדם עשוי להיות חייב כספים לנושים מסוגים שונים, כולל בנקים או מוסדות פיננסיים ופרטיים. לעיתים, אנשים נאלצי להיפרד מרכבים יקרים ואפילו מנכסים, מה שמחייב את השכירה של עורך דין פשיטת רגל מומלץ בלבד. כשמכריזים פשיטת רגל, חובה לזכור שהמדינה מאוד מנוסה ואינה רחמנית במקרים רבים.

אנחנו חיים בעידן בו כבר ראינו ושמענו כמעט הכול, כולל פשיטות רגל של בנקים עולמיים. אין ספק, אם אתם חייבים כספים לנושים כאלו או אחרים (בין אם הם נושים של המדינה או לא), המדינה תעשה הכול בכדי לוודא שאתם מחזירים את חובותיכם.

עורך דין פשיטות רגל מנוסה – את מי שוכרים?  

כששוכרים עו"ד פשיטת רגל מומלץ ומנוסה, מלאכתו המשפטית עשויה לחולל את כל ההבדל בין פשיטת רגל בתנאים יחסית נוחים, לבין פשיטת רגל בתנאים איומים. בעקבות העובדה שהליך פשיטת רגל משפיע רבות על משפחת החייב, לפעמים גם גירושין מתרחשים בעיצומה של פשיטת הרגל.

ההליך של פשיטת רגל עשוי לגרור אתו מקרין מצערים נוספים כמו גירושין, אך חמור מכך, אפילו הבריאות עשויה להתדרדר. בכדי להוריד את מפלס הלחצים והסטרס, מומלץ לברר מי עורך הדין המסוגל לספק לכם את השירות המקצועי ביותר.

פשיטת רגל – מה עושים?

גם אם תצטרכו לשלם מעט יותר על עורך דין מנוסה וותיק, ישנו הסיכוי שזה ישתלם לכם בטווח הארוך. אין ספק שלפעמים, הזול יוצא יקר, במיוחד אם מדברים על הליכים של פשיטות רגל.

בסיטואציות אלו, ישנו הצורך לחסוך בכספים, אך על עורך דין פשיטת רגל מומלץ – לא כדאי להתפשר. זכרו, אם נקלעתם לחובות שאילצו אתכם להכריז על פשיטת רגל, אתם עומדים בפני דרך פתלתלה שעתידה אינו ידוע תמיד. שכרו עו"ד פשיטת רגל בכדי לנסות ולהסיר מהערפל ששרוי עליכם.

אולי תאהבו גם את: