חוות דעת רפואית

חוות דעת רפואית אותה מעניק רופא מומחה יכולה לגרום לכך שתממשו את מלוא הזכויות אשר מגיעות לכם בתביעה אשר מוגשת, בהתאם לאופי הנזק כמו גם לחוק.

רשלנות רפואית – חובת קבלת חוות דעת רפואית

קבלת חוות דעת רפואית במקרים בהם נגרם לכם נזק כתוצאה מהליך כלשהו מהווה את האפשרות הטובה ביותר בה תוכלו לממש את זכותכם, ולקבל פיצוי הולם – בהתאם לאופי הנזק אשר נגרם, כמו גם לסיבת הפגיעה. לצערנו, אנו עדים לכך שבשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בהגשת תביעות רשלנות רפואית, כאשר חלקים רבים בציבור סבורים כי הסיבה העיקרית היא עלייה במודעות הציבורית להליכים רפואיים אשר יכולים להשתבש, כמו גם העומס הבלתי נסבל על בתי החולים בישראל אשר גורמים לצערנו למקרים קשים ביותר אשר בהם מטופלים אשר נכנסו להליך פשוט יחסית יצאו כאשר הם עם נזק זמני או קבוע, אשר ישפיע עליהם לכל מהלך חייהם.

כיצד מתבצע התהליך של קבלת חוות דעת רפואית?

ע"פ הרופאים של הפורום לרפואה תעסוקתית, הפורטל המקיף בישראל לתחום הפנייה הראשונה והקריטית ביותר במידה ואתם סבורים כי נעשה לכם או לבן המשפחה הליך רפואי רשלני היא פנייה לעורך דין, אשר הוא הגורם המוסמך אשר יכול לקבוע האם אכן ישנה עילה לתביעה, כמו גם מהם אחוזי ההצלחה בהגשת התביעה. יתרה מכך, עורך הדין יפנה באופן מידי אל המוסד בו טופלתם וזאת על מנת לקבל את כל התיעוד של החומר הרפואי, אשר הוא קריטי ביותר לצורך הבנת המקרה מתחילתו ועד סופו. לאור העובדה כי מדובר בהליך מורכב ביותר אשר דורשת מקצוענות כמו גם מיומנות, מומלץ להתקשר רק עם עורך דין מיומן אשר טיפל במקרים קודמים, כמו גם יודע להתמודד מול הגופים הרפואיים אשר לרוב הם גופים בירוקרטיים רבי עוצמה אשר מקשים מאוד על קבלת החומר. לאחר קבלת מלוא החומר הרפואי, יוגש החומר אל הרופא המומחה אשר צריך לעמוד בקריטריונים כדוגמת היותו רופא פעיל, מומחה רלוונטי לתחום בו מוגשת חוות הדעת, כמו גם ביסוס חוות דעת רפואית אשר היא מנומקת אשר משלב הן את האלמנט המשפטי והן אלמנטים רפואיים אשר יעניק חוות דעת בהתבסס על הטענות של המטופל כמו גם החומר הרפואי אשר הוגשו לו, כאשר לחוות הדעת הרפואית אותה יגיש יש משקל משמעותי ביותר אשר יקבע האם ניתן להגיש תביעה, ועל איזה סכום כמו גם יעיד בעת הצורך בבית המשפט, תוך עמידה מוחלטת בחוות הדעת אותה הגיש. על כן, אם אתם כעת עומדים בפני תביעת רשלנות רפואית ונזקי גוף אנו ממליצים לכם להיכנס עוד היום לאתר https://www.forum-md.co.il לקבלת ייעוץ ראשוני בחינם אשר יעניק לכם אינדצקיה האם אכן תוכלו להגיש תביעה כנגד הממסד כמו גם בתי המשפט.

אולי תאהבו גם את:

חווית רשלנות רפואית? כך תפעלו

תביעת רשלנות רפואית מתנהלת עקב טיפול רפואי מסוים שבוצע וגרם לנזק עבור המטופל. באמצעות תביעת שלנות, יכול האדם הניזוק לקבל פיצויים בגין הנזק שנגרם לו,

קרא עוד »