איך לבחור עורך דין מיסים?

לא מזמן דפקו על משרדכם נציגי רשויות המיסים והסתבר לכם שאתם מואשמים בעבירות מיסים שונות? העלמת מס? או אולי דיווחי שקר שאינם אמינים? אם כך, אין ספק שאפשר להבין את הלחץ שבו אתם נמצאים, כי מי מאיתנו יכול היה להישאר אדיש מול סיטואציה כזאת? לכן אנחנו מציעים לכם, לפני הכול, לדעת שאתם לא צריכים להתמודד לבד. איש המקצוע שאליו אתם צריכים להרים טלפון הוא עורך דין מיסים, כי עורך דין כזה יידע לתדרך אתכם, לייעץ לכם ולעזור לכם להימנע מכל הטעויות הקלאסיות שאחר כך עלולות לעלות לכם ביוקר.

 

הניסיון והאחריות

בבואכם לבחור עורך דין מיסים יש שני דברים שחשובים ביותר מהכול והם: השאלה האם עורך הדין מנוסה והשאלה האם הוא אחראי. אתם עומדים להפקיד בידי אותו אדם את כל המסמכים הכי רגישים של העסק שלכם וזה אומר שהוא גם יהיה זה שישפיע על סיום התהליך המשפטי. זה ידוע שעוה"ד יכול להשפיע על השאלה האם העונש יהיה מאסר, קנס או אולי עבודות שירות ולכן ברור מדוע יש חשיבות אדירה לבחירת איש המקצוע הזה. מעבר לכך שהוא חייב להיות מנוסה, עדיף גם שהוא יהיה בעל מוניטין כי להגי עם עו"ד אלמוני לבית המשפט זה עלול להיות בעייתי.

 

כמה תשלמו על השירות?

כמובן שככל שלעוה"ד שלכם יש יותר ניסיון, הוא יותר מוכר והוא יותר מומלץ, כך גם לרוב העמלות שהוא יגבה עבור שירותיו תהיינה גבוהות יותר. עם זאת, האם אתם באמת מאמינים שעכשיו, כאשר אתם מסובכים בלא מעט עבירות מיסים, זה הזמן לחסוך? כמובן שהתשובה היא לא. אתם חייבים להבין: עבירות מיסים במדינת ישראל אלה עבירות חמורות מאוד ואתם בהחלט יכולים למצוא את עצמכם מרצים עונש מאסר בגינן. לכן חשוב לבחור עורך דין מיסים שייתן לכם שירות מופלא, אפילו אם זה אומר שתשלמו לו לא מעט כסף. כדאי לבדוק את ההמלצות לגבי עוה"ד שאיתו אתם קובעים פגישה כי כך יהיה לכם מושג מראש את מי אתם הולכים לפגוש.

 

מידע זה מוגש באדיבות משרד עורכי דין אורדן השוכן בהרצליה פיתוח, רחוב משכית 32.

 

אולי תאהבו גם את: