מה כלול בשירותיו של עו"ד נדל"ן?

תחום הנדל"ן כולל רכישה או מכירה של בתים, דירות, מבנים או קרקעות. עורך דין נדל"ן, שמתמחה בתחום, מסייע ללקוחות שלו כאשר הם מעוניינים לרכוש או למכור נכס נדל"ן בדרך כלל. מכיוון שמדובר על נכסים שהמכירה והרכישה שלהם אינה פשוטה, חשוב לקבל סיוע מעורך הדין. הנה מה שכלול בשירותיו של עורך דין נדל"ן.

 

מהו עורך דין נדל"ן?

עורך דין נדל"ן הוא עורך דין שמתמחה בתחום הנדל"ן. נדל"ן מתייחס אל נכסים שהחוק מגדיר כנכסי מקרקעין. מדובר על נכסים, כמו דירות, בניינים, מבנים, בתים או קרקעות, שלא ניתן להזיז אותם. החוק קובע שנכס שאין לו יכולת להיות נייד, או שבאופן מעשי אין אפשרות אמיתית לשנע אותו, הוא נכס מקרקעין.

עורך דין נדל"ן בקיא בחוקי המקרקעין השונים ובכל תחום אחר של חוקים המתקשר אל עסקות נדל"ן שונות. הוא מנוסה בענף ומסוגל לתת ערך מוסף ללקוח שלו. באתר http://www.maorlevilaw.co.il תוכלו לקרוא עוד כל כך.

 

ניהול משא ומתן

כחלק מהשירותים שהוא מספק, עורך דין נדל"ן מנהל משא ומתן בעבור הלקוח שלו. ניהול משא ומתן, מול רוכש הדירה או מול מוכר הדירה, יכול לסייע מבחינה כלכלית למיוצג של עורך הדין ולחסוך לו הרבה מאוד כסף, או להגדיל את הרווח שלו.

 

בדיקת הנכס

לפני רכישה של נכס נדל"ן, עורך הדין יכול לבצע מספר בדיקות שונות שיסייעו ללקוח שלו לבצע רכישה בצורה נכונה. הוא יכול לבדוק למשל את התוכניות של הנכס, כפי שתוכננו במקור, ולראות האם קיימת הלימה בין התוכניות לבין מה שקיים בפועל. במידה ולא, ייתכן שמדובר בעבירת בנייה.

 

ביצוע פעולות בירוקרטיות

גם ברכישת דירה וגם במכירת דירה, ישנן פעולות בירוקרטיות שונות שצריך לבצע המיוצג של עורך הדין. במקום זאת, יכול לעשות זאת עורך הדין. למשל, כשצריך לבצע רישום הערה בטאבו, עורך הדין יכול לעשות זאת במקום הלקוח שלו ובכך לחסוך ממנו התעסקות בירוקרטית.

 

עריכת חוזה

בעסקאות נדל"ן סוגרים את הדברים באופן סופי באמצעות חתימה של שני הצדדים על החוזה. מכיוון שחוזה הוא מסמך משפטי מחייב, לא המוכר עורך את ההסכם הזה, אלא עורך הדין. הוא ינסח את ההסכם בצורה שתהיה תקינה מבחינה משפטית ומשתלמת מבחינת האינטרסים של הלקוח.

 

בדיקת המוכר

עומדים לרכוש דירה מאדם פרטי? כדי שלא תיפלו להונאה בתחום הנדל"ן, תוכלו להסתייע בעורך הדין שלכם. עורך הדין שלכם יוכל לברר מי הוא באמת הרוכש והאם הדירה אכן רשומה על השם שלו.

 

סיוע במיסוי

המדינה קובעת שגם במכירת דירה וגם בעת רכישת דירה, יש צורך בתשלום מס. עורך דין נדל"ן יכול לסייע לכם, באמצעות הידע שלו, בכל הקשור לתשלום המס. הוא יברר באופן אישי עבורכם האם אתם זכאים לפטור מהמס או להנחה כלשהי.

עורך דין מקרקעין

אולי תאהבו גם את: