מחירי הנדלן עולים? 4 שיטות להתחיל את הדרך לבית

מחירי הנדל"ן נמצאים במגמת עלייה מתמדת בשנים האחרונות, באופן ההופך את חלומם של זוגות צעירים רבים על דירה משלהם, לחלום הנראה שאינו בר השגה. יחד עם זאת, על חלומות בכלל ועל חלום הדירה הפרטית שלנו בפרט לא מומלץ לוותר בכזאת קלות – הנה לפניכם כמה שיטות להתחיל את הדרך אל הבית

 

מחירי הנדל"ן בישראל

מחירי הנדל"ן בישראל נמצאים במגמת עלייה מתמדת בשנים האחרונות, כאשר מחירן של עסקאות הנדל"ן הממוצעות מתקרבים אט אט לאזור ה – 2 מיליון שח לדירה. מחירי הנדל"ן הגבוהים הם תוצאה של שרשרת תהליכים מורכבת ותהא הסיבה אשר תהא, הרי שמדובר ללא ספק באתגר משמעותי עבור זוגות צעירים רבים החולמים על דירה משלהם.

 

מה הסיבה לעליית מחירי הנדל"ן?

שאלה זו מעסיקה לא מעט אנשים וסביר להניח כי נוכל לקבל תשובות שונות ומגוונות לשאלה זו. יחד עם זאת, נראה כי אחת הסיבות הבולטות, שלגביה קיים קונצנזוס רחב לעניין השפעתה על עליית מחירי הנדל"ן, היא הירידה החדשה בהיצע נכסי הנדל"ן למגורים לעומת הביקוש ההולך וגובר. אז האם כאן נגמרו סיפורו של חלום הדירה משלנו?

 

4 שיטות להתחיל את הדרך אל הבית

המציאות הכלכלית המאתגרת בה אנחנו חיים אכן מעמידה קשיים ואתגרים בדרך לרכישת הדירה ויחד עם זאת, ניתן להצביע על 4 שיטות שיעזרו לכם להתחיל את הדרך אל הבית:

 

בניית אסטרטגיית רכישה

תהליך רכישת דירה הוא תהליך בירוקרטי, הכרוך פעמים רבות בהוצאות נלוות, לגביהן תוכלו להתייעץ עם עורך דין מקרקעין מומחה – עורך דין חיים פרטוש. לפיכך, מומלץ להיערך היטב אל תהליך רכישת הדירה ולבנות אסטרטגית רכישה, שתסייע לכם להבין כמה הון עצמי נדרש בדיוק, מה שיעור המיסוי המדויק ופרמטרים נוספים שיעזרו לכם למקד את המאמצים.

 

מחיר למשתכן

מצוקת הדיור ומחירי הנדל"ן הגבוהים הביאו את המדינה ליזום תכנית לאומית לדירות במחיר מוזל משמעותי ממחיר השוק – תכנית מחיר למשתכן.

 

הלוואות ופתרונות מימון

בכדי לקבל את הלוואת המשכנתא המיוחלת, עלינו להגיע עם ההון העצמי הדרוש, העומד על שיעור של כ – 25% מערך הדירה. היות ועדיין מדובר בסכומים משמעותיים, הרי שניתן יהיה להגדיל את ההון העצמי בעזרת הלוואות ופתרונות מימון ייחודיים.

 

רכישת דירה להשקעה

כיום, ניתן למצוא באזורי פריפריה דירות ונכסי נדל"ן מניבים במחירים נוחים במיוחד, כאשר עסקה מוצלחת שכזאת ואפילו מספר עסקאות כאלו, יכולים בהחלט לסייע להגדיל את ההון העצמי שלכם.

 

עסקאות נדל"ן עם עורך דין מקרקעין מומחה

עסקת נדל"ן היא אחת העסקאות היקרות ביותר שנבצע במהלך חיינו ובכדי להבטיח ראש שקט ולדאוג לכך שהאינטרסים שלנו יישמרו, חשוב להיעזר בשירותיו של עו"ד מקרקעין מומחה, שיספק לנו שירותי סיוע וליווי משפטיים מקיפים.

 

לסיכום

מחירי הנדל"ן הגבוהים גורמים לחלומם של זוגות צעירים רבים על דירה משלהם להיראות כחלום בלתי מושג ויחד עם זאת, באמצעות אחת או יותר מהשיטות הבאות ניתן יהיה להגשים בכל זאת את החלום: בניית אסטרטגיית רכישה, רכישת דירה במסגרת מחיר למשתכן, הלוואות ופתרונות מימון ורכישת דירה במחיר נמוך באזורי פריפריה.

 

נדל"ן

אולי תאהבו גם את: