איך מזהים רשלנות רפואית ומתי ניתן לתבוע?

אין ספק כי האנושות עשתה צעדי ענק בתחום הרפואה המערבית. אפשר לראות כי כיום אנשים חיים יותר זמן ובאיכות חיים יותר גבוהה וזה דבר משמעותי ביותר אשר אי אפשר להתעלם ממנו. כך אנשים היום יותר בריאים ומרגישים יותר טוב מפעם.

ובכל זאת על אף כל ההתקדמות הטכנולוגית והרפואית יש עדיין הרבה מאוד מקרים של רופאים שטועים. זו יכולה להיות טעות קטנה שלא משפיעה עלינו וזו יכולה להיות טעות עצומה אשר פוגעת בנו באופן קשה.

רשלנות רפואית היא דבר מאוד נפוץ וכדאי לכם לדעת שאם נפלתם קורבן לרשלנות רפואית כדאי לכם לפנות אל עורך דין אשר ייצג אתכם בהליכים משפטיים כנגד הרופא שפגע בכם. עורך דין יעזור לכם לאבחן את הרשלנות וימליץ לכם האם יש לכם תביעה ביד או שמא עדיף לוותר על התביעה.

 

האם לבחור במשרד גדול או קטן של עורכי דין?

אין ספק כי יש משמעות אדירה לשאלה באיזה עורך דין אנו בוחרים וזאת מכיוון שככל שהעורך דין יהיה ברמה יותר גבוהה כך הסיכוי שלנו לזכות יהיה יותר גבוה. על רקע זה ברור מדוע השאלה האם לבחור במשרד גדול או קטן היא כל כך קריטית. אם כן אתם צריכים להבין כי במשרד קטן אתם תזכו לתשומת לב הרבה יותר גדולה ממשרד גדול ולכן עדיף לבחור במשרד קטן. ברגע שהיחס הוא יותר אישי ויש יותר תשומת לב לכל תיק אתם יכולים להיות בטוחים כי תקבלו את המגיע לכם וזהו משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת.

 

האם כל עורך דין יכול לסייע לי ברשלנות רפואית?

עוד שאלה שאתם בוודאי רוצים לדעת האם כל עורך דין יכול לספק מידע על רשלנות רפואית והאם כל עורך דין יכול לייצג אתכם בהליכים משפטיים אלו. אם כן אתם צריכים לדעת כי התחום של רשלנות רפואית מחייב ידע מעמיק ונרחב בתחום ולא כל עורך דין מחזיק בידע כזה. יש הבדל עצום בין עורך דין המתעסק יום יום ברשלנות רפואית ובין עורך דין המתעסק בכך פעם בכמה שנים ואתם חייבים לחשוב על כך כאשר אתם באים לבחור את העורך דין שבו אתם מעוניינים. שימו לב לניסיון של העורך דין לפני שאתם בוחרים בו מכיוון שלניסיון זה יש משמעות עצומה על סיכויי ההצלחה שלכם ועל כך אתם צריכים לתת את הדעת.

 

הידעתם? יש התמחויות בתחום הרשלנות הרפואית

עוד נקודה שאתם חייבים לקחת בחשבון היא בנוגע להתמחויות בתחום הרשלנות הרפואית. כיום יש עורכי דין המתמחים למשל בהולדה בעוולה, בפגיעה באוטונומיה או בסוגים אחרים של רשלנות רפואית כמו אבחנה שגויה או טיפול לקוי. ההמלצה היא לפנות אל עורך דין המתמחה ברשלנות הרפואית אשר קרתה לכם וכך הייצוג שלכם יהיה הרבה יותר טוב.

אולי תאהבו גם את:

חווית רשלנות רפואית? כך תפעלו

תביעת רשלנות רפואית מתנהלת עקב טיפול רפואי מסוים שבוצע וגרם לנזק עבור המטופל. באמצעות תביעת שלנות, יכול האדם הניזוק לקבל פיצויים בגין הנזק שנגרם לו,

קרא עוד »
חוות דעת רפואית

חוות דעת רפואית אותה מעניק רופא מומחה יכולה לגרום לכך שתממשו את מלוא הזכויות אשר מגיעות לכם בתביעה אשר מוגשת, בהתאם לאופי הנזק כמו גם

קרא עוד »