דרכון לקמבודיה: ויזה, חיסונים, טיפים

קמבודיה, השוכנת בדרום – מזרח אסיה, הופכת לאט לאט ליעד אטרקטיבי לתיירים.

לפני שאתם מתכננים את הטיול לקמבודיה, ישנם מספר דברים חשובים שעליכם לדעת לפני שאתם יוצאים לדרך.

דרכון לקמבודיה: ויזה, חיסונים, טיפים – קדימה, בואו נתחיל.

 

הקדמה

קמבודיה גובלת בשלוש מדינות, הן תאילנד, ווייטנאם ולאוס. קמבודיה ברובה מישורית, אך ישנם גם אזורים הרריים, ושני אזורי מים, הם אגם טונלה סאפ ונהר המקונג. בקמבודיה תוכלו לראות נופים מרהיבים ועוצרי נשימה, ואין ספור אטרקציות ומקומות לטייל. על מנת להגיע לקמבודיה, עליכם להתחסן טרם ההגעה, וכן להנפיק ויזה.

 

איך להגיע לקמבודיה

על מנת להגיע לקמבודיה מישראל, תצטרכו להגיע דרך יעדים אחרים, זאת מפני שכיום אין טיסות ישירות מישראל. תוכלו להגיע לקמבודיה בכניסה קרקעית, דרך אחת המדינות הגובלות לה, או בכניסה אווירית, בטיסה דרך יעדים כאלו ואחרים במזרח אסיה.

 

הנפקת ויזה לכניסה קרקעית

כאמור, על מנת להיכנס לקמבודיה, בכל אחת מהכניסות, קרקעית או אווירית, עליכם להצטייד בויזה. על מנת להיכנס לקמבודיה בכניסה קרקעית, עליכם לעבור דרך אחת מהמדינות הגובלות לה – תאילנד, ווייטנאם ולאוס.

על מנת להנפיק את הויזה, עליכם להגיע פיזית לשגרירות המדינה. תחילה, עליכם למלא טופס בקשה עבור ויזה לקמבודיה. לבקשה, עליכם לצרף 2 תמונות פספורט. לאחר מכן, עליכם לשלם במזומן בדולרים, עבור הויזה.

 

הנפקת ויזה לכניסה אווירית

באם הינכם מגיעים בכניסה אווירית ישנן שתי דרכים באמצעותן תוכלו להנפיק ויזה. האחת, טרם ההגעה, באתר הממשלה של מדינת קמבודיה. יש לציין כי האתר אינו מתורגם לעברית, ולכן הגשת הבקשה עשויה לקחת זמן.

השנייה, ביצוע התהליך דרך אתר evisa.co.il, בו תוכלו לבצע את ההנפקה באופן מהיר ובעברית. באתר, כל שתצטרכו הוא למלא בקשת ויזה לקמבודיה, לשלם באמצעות כרטיס אשראי על הויזה, ולבסוף, תקבלו את הויזה ממשלת קמבודיה תוך 4 ימי עסקים.

 

מתי להגיע לקמבודיה

החודשים הטובים ביותר לטיול בקמבודיה הם בין החודשים נובמבר למרץ. בחודשים אלו קמבודיה יבשה, והטמפרטורות נעות בין כ – 25 מעלות ל – 30 מעלות. לעומת זאת, בין החודשים מאי לאוקטובר, הטמפרטורות נמוכות, וממזג האוויר גשמי.

 

חובה לפני הגעה – חיסונים

דבר חשוב נוסף, אותו עליכם לבצע טרם טיול לקמבודיה, הוא חיסונים. טיסה מישראל לקמבודיה מחייבת מספר חיסונים, אשר אלו יסייעו לכם להימנע ממחלות שונות. בין החיסונים – טטנוס – דיפטריה – שעלת, דלקת קרום המוח, דלקת קרום המוח היפנית, טיפוס הבטן, צהבת מסוג A, צהבת מסוג B, כלבת, חצבת – חזרת – אדמת.

 

על רגל אחת – דרכון לקמבודיה: ויזה, חיסונים, טיפים

קמבודיה, היא ללא ספק יעד מושלם לטיול. בקמבודיה תוכלו לראות נופים מרהיבים, אטרקציות ומקומות לטייל. החודשים האטרקטיביים ביותר לטיול בקמבודיה הם בין נובמבר למרץ, אך על מנת להגיע ישנם מספר דברים עליכם לעשות לפני, הם חיסונים, והנפקת ויזה, לפי הכניסה דרכה אתם מגיעים.

מסמך חתום

 

אולי תאהבו גם את:

פיטורים בחוסר תום לב

פיטורים הם לא עניין של מה בכך, אדם המפוטר עלול לסבול מפגיעה קשה ביכולת לכלכל את עצמו ברמה המיידית ואף לספוג פגיעה מורלית קשה. בהתאם

קרא עוד »