5 תחומי עיסוק של עו"ד מיסים ומתי אנחנו זקוקים לו

עורך דין מיסים עוסק בתחומים שונים הקשורים לתשלומי מס הכנסה, מע"מ, מיסוי מקרקעין, מכס, מיסוי של עולים חדשים או תושבים חוזרים, ייעוץ ותכנון מס, מיסוי בחו"ל וכד'. המאמר יתמקד ב-5 תחומי עיסוק של עורך דין מיסים שיכולים לסייע לכם.

 

1 – סיוע על מתן או קבלה של חשבוניות פיקטיביות

עורך דין מיסים יכול לסייע לכם בהליכים משפטיים כאשר מדובר על מתן או קבלה של חשבוניות פיקטיביות. ישנם נושים הנותנים במזיד או לא במזיד חשבוניות מנופחות, חשבוניות זרות או חשבוניות על עסקאות שכלל לא יתקיימו על מנת לקבל הטבות המוכרות במס. במקביל מי שמקבל חשבוניות כאלו שותף לדבר עבירה גם אם לא היה מודע לכך מאחר ועליו היה לבדוק את פרטיו של זה שהפיק את החשבוניות ואת החשבוניות עצמן. למידע נוסף בקרו באתר של משה קריסי – עו"ד מיסים.

 

2 – סיוע על גילוי מרצון

כאשר נושים מסוימים אינם מדווחים על כל הכנסותיהם למס הכנסה הם מסתכנים בנקיטת הליכים פליליים וכלכליים במידה ועורכים אצלם ביקורת פתע או מגלים את המחדל בדרכים אחרות. בשנתיים האחרונות רשות המיסים מאפשרת לדוח על הכנסות שלא דווחו בעבר על מנת להימנע מנקיטת צעדים משפטיים בהליך של גילוי מרצון. חשוב שלתמונה ייכנס עורך דין מיסים שיסייע לכם בהתנהלות מול רשויות המס.

 

3 – ייעוץ משפטי למניעת עבירות מס

עורך דין מיסים מעניק ייעוץ לנושים על מנת שלא יעברו עבירות מס שלא במתכוון. במידה והתקיימה עבירת מס, עורך הדין יחווה את דעתו המשפטית וייצג את הנושה מול רשויות המס ובית המשפט תוך אספקת הגנה וייצוג הולם. מאחר ועבירות מס קורות כל הזמן בין אם שוכחים להנפיק חשבונית ובין אם מדווחים על הוצאות רבות או מלבינים הון, העונש עליהן הוא חמור ומחייב ייעוץ וליווי מקצועי.

 

4 – ייעוץ ותכנון מיסוי

אחד השירותים הפופולריים של עורך דין מיסים הוא ייעוץ וליווי של עסקים, חברות ופרטיים בכל הנוגע לתכנון מס ולייעוץ מהצד המשפטי. עורך הדין מעניק חוות דעת, מייצג בהליכים מול רשויות המס, מתכנן את המיסוי לפני שמקימים עסק ומלווה את העסק לאורך כל הדרך. במילים אחרות, החברה או העסק שוכרים את עורך הדין כחלק מהצוות של העסק על מנת לקבל שירותים שוטפים.

 

5 – ייעוץ וייצוג מול מע"מ

במדינת ישראל כל עסק מורשה או חברה מחויבים לשלם מע"מ, למעט עוסקים פטורים שלא עברו את גובה ההכנסה השנתית שמפורסם מדי שנה. עורך דין מיסים מלווה ומייצג את הנושים מול המע"מ ומצליח להגיע לפתרונות כאשר מסתבכים עם גוף זה. ככל שתקדימו להתייעץ עם עורך דין מיסים לגבי התנהלות המיסים או התראות שקיבלתם ממע"מ, כך יפתרו המחלוקות במהירות וביעילות.

עו'ד מס

 

 

 

 

 

אולי תאהבו גם את: