מהי תביעת החמרה בסיעוד?

מצב סיעודי הינו מצב בו אדם מאבד את עצמאותו בכל הקשור להתנהלות יום יומית. כאשר מגיע אדם למצב סיעודי יהיה צורך בתביעה לקבל הקצבה הסיעודית והסיוע הנדרש. יחד עם זאת, מצב סיעודי עלול להחמיר עם הזמן ואז ישנו צורך בהגשת תביעה נוספת בגין החמרה בסיעוד.

 

כיצד נקבע מצב סיעודי?

מצב סיעודי נקבע כאשר אדם מגיע למצב בו אינו מצליח לתפקד בצורה עצמאית ונזקק לסיוע מצד גורמים אחרים. במצבים כאלה, רשאי אדם לקבל קצבת סיעוד וכן סיוע וליווי מטעם איש מקצוע שיעזור לו בהתנהלות היום יומית. קצבת סיעוד נקבעת לפי: יכולתו של אדם לאכול ולשתות בעצמו, יכולתו של אדם לנוע ממקום למקום, יכולתו של אדם לקום או להישכב, יכולתו של אדם להתרחץ, יכולתו של אדם לשלוט בסוגרים שלו, ויכולתו של אדם להתלבש בעצמו. במצבים בהם איבד אדם את יכולותיו לבצע חלק או כל פעולות אלה בעצמו, ישנה עילה להגשת תביעה בגין מצב סיעודי באמצעות עו"ד תביעות ביטוח סיעודי.

 

מתי תוגש תביעת החמרה במצב סיעודי?

תביעת החמרה במצב סיעודי תוגש לאחר שהוגשה תביעה בעבר על מצב סיעודי, בין אם התקבלה התביעה ובין אם לא. במקרים אלה מדובר במצב בו אדם היה במצב סיעודי אולם מצבו החמיר וכעת נזקק לסיוע מוגבר וקצבה גדולה יותר לכיסוי העלויות הכרוכות במצבו.

ההחמרה במצב הסיעודי יכולה לנבוע בתוצאה מהחמרה במצב הרפואי של המטופל, הזדקנות, תאונה שהתרחשה כתוצאה מהמצב הסיעודי (למשל נפילה עבור אדם שהתקשה בעבר ללכת) ועוד. בכל מצב של החמרה במצב הסיעודי ניתן לתבוע בגין ההחמרה ולבקש את הפיצויים והסיוע הנדרש.

 

כיצד עורך דין יוכל לסייע בתביעת החמרה במצב סיעודי?

עורך דין העוסק בתביעות כנגד ביטוח סיעודי יוכל לסייע בכל הליך התביעה ויגביר את הסיכויים לזכות בתביעה ולקבל את הקצבה הנדרשת והסיוע הנדרש. עורך הדין ילווה אתכם לאורך כל התהליך ויכווין אתכם לגבי התהליך שעומד בפניכם.

עורך דין מומחה ידע אילו טיעונים כדאי לטעון, אילו מומחים נדרשים להוכחת הטיעונים בדבר ההחמרה במצב הסיעודי ומהי הדרך המשפטית הטובה ביותר לתבוע לגבי ההחמרה במצב הסיעודי. הגשת תביעה על החמרה במצב סיעודי ללא הסתייעות מעורך דין, היא תביעה שעלולה להיות חלשה ובעלת סיכוי נמוך לזכייה.

 

איך ניתן למצוא עורך דין?

חשוב שתמצאו עורך דין שמתאים לכם ושאתם מרגישים שמבין אתכם, ומבין בתחום הביטוח הסיעודי. כדאי לחפש ברשת עורכי דין מומלצים לתביעות בתחום זה וכן לשאול עורכי דין אחרים ומכרים שאתם יכולים לסמוך עליהם. ככל שלעורך הדין יהיו יותר המלצות כך תדעו שמדובר בעורך דין מקצועי ואמין שיוכל לעזור לכם. מומלץ לברר לגבי הניסיון של עורך הדין שלכם ולבדוק האם התמודד בעבר עם תביעות בגין החמרה במצב סיעודי.

תביעת החמרה בסיעוד

אולי תאהבו גם את: