הגשת תביעת ביטוח על תאונת דרכים

תאונות דרכים נמנות בין הסיכונים הגדולים שקיימים ברמה היום יומית. מן הסתם כשאירוע כזה קורה, הדבר מאוד לא נעים ברמה הרגשית, בטח ובטח כאשר יש גם נזקים גופניים בעקבות התאונה. הטיפול בגוף, בנפש וגם ברכב עצמו לאחר התאונה, עולה מאות אלפי שקלים, ולעיתים אפילו מיליוני שקלים, כתלות כמובן בחומרת הפגיעות. עקב כך, חשוב מאוד לבצע הגשה של תביעה לחברת הביטוח בגין תאונת דרכים, ולהתחיל להשתקם.

 

מה מגישים לביטוח הלאומי?

הביטוח הלאומי יכול לעזור לכם בלכסות חלק גדול מההוצאות שלכם בגין התאונה. עם זאת, חשוב מאוד להיות מאוד מדויקים בכל הקשור להתנהלות מול הביטוח הלאומי. מדובר על מערכת מסועפת שלעיתים יכולה להתקשות בלראות את הצרכים של האדם הפרטי שמבוטח בביטוח בריאות ושילם את דמי הביטוח במהלך חייו.

לביטוח הלאומי חשוב מאוד להגיש תביעה לדמי תאונה, מסמכים רפואיים הקשורים לאירוע התאונה(כולל התיק שנפתח בבית החולים והמסמכים מהאמבולנס אם נזקקתם לפינוי חירום), תעודה מהרופא המטפל, והן אישורים מהמעסיק במקרה של תאונת עבודה. כדי לוודא שיש לכם את כל המסמכים הדרושים ואתם אכן תקבלו מהביטוח הלאומי את כל הכסף שמגיע לכם, חשוב מאוד לפנות לקבלת עזרתם של עורכי דין פייפר כהן.

 

למה צריך לפנות לעורך דין?

במדינת ישראל, כל אדם זכאי לייצוג משפטי ראוי. רק כך יכול בן אדם להגן על עצמו בבית המשפט. כאשר מגישים תביעת ביטוח על תאונת דרכים, עלולים התובעים להיתקל בשאלות קשות הן מצד מערכת המשפט, והן מצד המעסיקים או חברות הביטוח השונות, שמן הסתם לא ממהרים לשלם את הביטוח ומנסים לחסוך כל שקל.

מעבר לאתגר של התנהלות בעולם המשפט, שבו רק עורך דין מומחה ומיומן ידע לעמוד, מדובר על עניין רגשי לא פשוט. אנחנו מדברים כאן על אירוע לא נעים שבו נפגעו הן אדם והן משפחתו, על כן חשוב מאוד לקבל עזרה מקצועית!

 

פיצוי על נזק נפשי לבני משפחה

החל משנת 1990 שבה נקבע תקדים משפטי, קרובי משפחה של אדם שעבר תאונה זכאים לפיצויים על הנזק הנפשי שהם חוו. מדובר על פסק דין ספציפי שניתן בבית משפט, שקובע כי אדם שנגרם לו נזק נפשי עקב תאונת בן משפחתו, גם זכאי לפיצויים.

 

מה מכסה ביטוח החובה לרכב?

כל אדם בישראל שרוצה לעלות עם רכבו על הכביש, צריך בראש ובראשונה לעשות ביטוח לרכב. הביטוח מבטיח שאם חלילה הרכב יפגע בתאונה, תהיה לנהג האפשרות להשתקם ממנה. לעיתים הרכב הוא חיוני במיוחד לצורך העבודה, כאשר מדובר על אדם שעובד בתור שליח ברכבו הפרטי, לדוגמא. אם כן, ביטוח החובה של הרכב מכסה מספר נקודות, שניתן לסכם אותן ככיסוי נזקים לרכוש וכיסוי נזקים בגוף, במקרה הצורך ובהתאם למצב לאחר התאונה.

תאונת דרכים

אולי תאהבו גם את: