סגירת תיק פלילי – מתי זה קורה?

סגירת תיק פלילי יכולה להוביל לדרך חדשה, בין אם ביחסים בין אישיים, באישור כניסה למדינות ברחבי העולם, או ביכולת להתקבל לעבודות נחשקות.

סגירת התיק הפלילי אינה תהליך פשוט ומהיר, אך היתרונות שלה שווים הכול.

כדי להצליח במשימה, חשוב שיעמוד לצידכם עורך דין ברמה גבוהה, שיוכל לנווט אתכם בתהליך הבירוקרטי המורכב, ולהביא אתכם אל היעד במהירות האפשרית.

 

הוכחה של חפות

תיק פלילי שנפתח לכם, הוא כתם לכול החיים. הוא פוגע בכם במישור העסקי, כאשר הוא מונע מכם לקבל עבודות נחשקות, ובמישור האישי, כאשר הנושא צפוי לעלות במסגרת כל מערכת יחסים, בין אם בשל רצון בכנות בין בני הזוג, או כדי להסביר מדוע לא תוכלו להצטרף לטיסה לחו"ל. מחיקת התיק הפלילי, היא אינטרס ישיר של כל אחד, מאחר וזה יכול להיות הצעד הראשון בדרך לחיים חדשים, מספקים יותר, ומהנים יותר. אחת הדרכים העיקריות לביטול וסגירת התיק הפלילי היא על ידי הוכחה של חפות. ההוכחה של החפות אינה חייבת להיות מוחלטת. עבירות קלות למשל, תוכלו לבטל פשוט על ידי ערעור טענות התביעה, והוכחה לשופט שאשמתכם אינה ברורה לחלוטין. עבירות קשות יותר, תאלצו להפריך בעזרת ראיות חדשות, אשר טרם הובאו לדיון בבית המשפט. ראיות כאלו תוכלו להשיג בעזרת עורך דין מעולה שילווה אתכם, ובעזרת שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים, אשר יאפשר לשפוך אור על המקרה.

 

שיקום מלא מעבירות קלות יחסית

עו"ד פלילי ברמה גבוהה, יוכל לסייע לכם להתמודד גם במקרים בהם הוכחת החפות היא בלתי אפשרית. בין אם העבירה אכן בוצעה, או שעבר זמן רב מדי כך שאין באפשרותכם להוכיח שאתם לא אשמים, עדיין תוכלו להגיע למצב של סגירת התיק הפלילי. הדרך לסגור תיק פלילי ללא ביטול האשמה שלכם, היא במידה רבה הוכחה לבית המשפט כי כעת אתם אזרחים מן השורה, אשר לא נשקפת מהם סכנה לאיש, לא במישור הפיזי, ולא במישור הפיננסי. עורך דין פלילי יעיל, אשר מכיר את התקנות השונות בתחום, יוכל לסייע לכם להציג לבית המשפט את תהליך השיקום שעברתם מאז ביצוע העבירה, את ההיסטוריה שלכם, ואיך אתם כעת חברים תורמים בקהילה, וכך לקדם את התיק שלכם לקראת מחיקה.

 

דבקות במטרה וחתירה בלתי נלאית להצלחה

המאבק בדרך למחיקת התיק הפלילי, הוא מאבק ארוך ומתיש. אנשים רבים אשר נכנסים לתהליך בציפייה לסגירת התיק שלהם תוך שבועות ספורים, נכנסים לדיכאון ונואשים כעבור זמן מה. חשוב להבין, סגירת התיק הפלילי שלכם היא תהליך ארוך, אשר תצטרכו להיאזר בסבלנות עד סיומו. בחרו בעורך דין שאתם סומכים עליו, שמבין את המצוקה שלכם ושואף לפתור אותה. עורך דין כזה ימשיך במאבק על סגירת התיק הפלילי שלכם לא משנה מה, וילווה אתכם עד הניצחון הנכסף.

אולי תאהבו גם את:

אחזקת נשק חם ללא רישיון

אחזקת נשק ללא רישיון עלולה להיתפס על ידי בית המשפט כעבירה פלילית חמורה, על רקע פגיעה פוטנציאלית בביטחון האזרחים. עם זאת, התייעצות עם עורך דין

קרא עוד »
מהו הסוד המסחרי?

לפי חוק עוולות מסחריות, סוד מסחרי הוא כל מידע עסקי שלא מגלים אותו ברבים, שלא ניתן לגלות אותו בקלות והוא מעניק יתרון עסקי של אחד

קרא עוד »
הסדר נושים – מהו?

הסדר נושים ("הסדר חוב") הוא הליך שבו החייב מעוניין להגיע להסכמה מול כל הנושים שלו, לפיו חלק מסוים מהחוב עבורם ישולם מיידית ובכך יתייתר הצורך

קרא עוד »