מה היא התשואה מהשקעה בנדל"ן?

יש לכם הון אישי ואתם מעוניינים להשקיע אותו בנדל״ן, אולם מהי התשואה מהשקעה בנדל״ן? תשובה אחראית וכנה תהיה מורכבת מכמה משתנים: סוג הנכס, מיקומו הגיאוגרפי, נוחות הגישה אליו וקירבתו למתקני ציבור נוספים, נתיבי תחבורה נוחים ועוד משתנים נוספים בהתאם לטיב הנכס. ככל שהנכס נמצא באיזור יוקרתי ומבוקש יותר, נוח להגעה ונמצא באיזור מרכזי בסביבת המגורים, כך התשואה עליו תעלה ותצמח. במאמר זה נסקור את משתני התשואה ומי יהנה מהם בסופו של דבר.

 

תשואה מנכסי נדל״ן

כל עסקת נדל״ן יכולה להתברר כעסקת חייכם בהנתן מספר תנאים: הנכס נמצא במקום מבוקש ונגיש והשטח שעליו הוא נמצא הופך יקר ערך. אנשים שרכשו לפני מאה שנה קרקעות באיזור סביון או קנו דירה גדולה עם חניה פרטית במרכז תל אביב נחשבו ל׳משיגנע׳ בזמנם, אך כיום הנכדים שלכם מחייכים חיוך רחב ומודים להם מקרב ליבם. הצלחה נדל״נית תלויה רבות גם ברוח הכלכלית הנושבת כעשרים ושלושים ואף חמישים שנה לאחר הרכישה, ולכן נהוג לומר שמהרווחים מנכסי הנדל״ן שאתם קונים היום יהנו רק הנכדים, ולמה לא? שיהיו מסודרים לכל החיים.

 

כיצד נקבע גובה התשואה מן ההשקעה?

התשואה נקבעת בעיקר על ידי מיקומו הגיאוגרפי של הנכס. איזור מרכזי, מבוקש ונגיש יהפוך למכרה זהב בסופו של דבר. קרבה למתקני ציבור נוספים יכול גם הוא לעזור, כמו גם גודלו והאפשרויות ההנדסיות השונות.

 

קצת עלינו

אתר מניבים הינו לוח השקעות בנדל״ן מניב מסחרי המהווה מקום מפגש בין יזמים לרוכשים. היתרון הגדול שלנו הוא השפע הרב של נכסי נדל״ן למכירה או השכרה כדי שתוכלו לבחור לכם את הנכס המתאים ביותר לפתיחת עסק, רכישת דירה או השקעה לטווח הקצר והארוך. אצלנו תוכלו למצוא הכל, החל מעסקים פעילים כגון חנויות מכולת, מסעדות ובתי קפה, שטחי מסחר להשכרה, דירות חדשות, צימרים, מלונות ומגרשים ועוד היד נטויה. האתר מתאים ליזמים המחפשים הזדמנות טובה להשקעה, למתווכים המעוניינים לקבל חשיפה רחבה או לבעלי נכס פרטיים.

 

אנשי מקצוע בתחום השמאות והנדל״ן

השקעה נבונה מתחילה בידע מקדים. אם הינכם אנשי מקצוע בתחום השמאות והנדל״ן תוכלו להשתמש באתר כדי להציג בפני לקוחותיכם אפשרויות רכישה ולהעניק להם מנסיונכם הרב כדי שיוכלו לבחור את העסקה הטובה ביותר עבורם. באתר מניבים הושקעו מאמצים גדולים כדי להפוך אותו לממשק יעיל ונוח עבורכם ככלי עבודה חכם ומעודכן כל העת למציאת הזדמנויות עסקיות כדאיות בכל הארץ ובכל תחום נדל״ני.

 

לסיכום

אתר מניבים הינו לוח נדל״ן מסחרי המהווה מקום מפגש בין יזמים לבעלי נכסים או נציגיהם. האתר שלנו מעודכן כל העת ומשמש כלי עבודה אמין ויעיל במציאת הזדמנויות עסקיות מעולות בכל סוגי התחומים, לטווח הארוך או הקצר, מגרשים, דירות, משרדים, שטחי מסחר, מלונות ומגרשים ועוד.

בית למכירה

 

אולי תאהבו גם את: