מהם החוקים שכל מנעולן חייב לעמוד בהם

להיות פורץ מנעולן זה להיות קודם כל בן אדם. רוב המקרים שבהם אנשים נעזרים בשירותיו של פורץ מנעולן הם רגעים של דאגה, לחץ ואף חרדה. כמו לדוגמא ילד מבוהל שננעל מאחורי דלת שאינה נפתחת, הצורך להספיק להגיע לעבודה בבוקר והמפתח נשבר בחריץ המנעול, כל אלו הופכים את העבודה לשליחות. אך בנוסף לכך, ישנו גם נושא הביטחון והבטיחות, ולכן פורצים מנעולנים מורשים צריכים לעמוד במספר דרישות לפני שיוכלו לעסוק במקצוע.

 

פורץ מנעולן מורשה

על מנת להפוך לפורץ מנעולן מורשה יש צורך ברשיון עבודה הניתן לאחר תקופת הכשרה קצרה, בין אם היא מתבצעת באמצעות קורס ייעודי ללימוד המקצוע ובין אם היא מתבצעת באמצעות התלמדות מפורץ מנעולן מנוסה ובקיא בתחום, ובנוסף, גם תעודת יושר מן המשטרה המעידה כי בעליה איננו בעל עבר פלילי וכי הוא אדם שומר חוק.

 

מוסר עבודה גבוה

לאחר שהשגתם רשיון עבודה ותעודת יושר מן המשטרה, תוכלו להתחיל לעבוד כפורצים מנעולנים, אך על מנת להצליח במקצוע זה תידרשו לעמוד בקריטריונים נוספים ולא פחות חשובים. כדי להצליח בתחום ולהיות מנעולן מהיר ומומלץ תצטרכו להיות זמינים ככל האפשר. אנשים אינם נתקעים רק בשעות העבודה המקובלות ובהחלט ייתכן כי תקבלו קריאות לעזרה בשעת לילה מאוחרת או טרם עלות השחר. ברוב המקרים אנשים אלו אינם יכולים לחכות עד לשעות עבודה נוחות יותר ויזדקקו לכם מידיית.

 

פריסת שירות רחבה

מומלץ שתוכלו להתנייע בקלות ולהגיע למקום האירוע גם בשעות עומס ופקקים ולמרחק מאיזור מגוריכם, באופן זה תוכלו להעניק שירות גם ליישובים מרוחקים שבדרך כלל מתאפיינים במחסור באנשי מקצוע מיומנים וליצור לעצמכם בסיס איתן ללקוחות מרוצים שימשיכו להמליץ עליכם לשכניהם ומכריהם באיזור מגוריהם. המליצו ללקוחותיכם להכניס אתכם לרשימת אנשי הקשר שלהם, לדוגמא, מנעולנים באשקלון, כך שבכל מקרה חירום הם יוכלו לקרוא לכם או להעביר אתכם לכל מי שזקוק לכם בקלות.

 

הרגעת הרוחות

איש מקצוע צריך לדעת את עבודתו ולבצע אותה ברמה הגבוהה ביותר שהוא יכול, אך מה לעשות כשבמקצוע הזה פעמים רבות תתקלו בלקוחות עצבניים, לחוצים, מודאגים וחרדים שעלולים להוציא את כל התסכול שלהם עליכם ולחשוש שמא תפגעו ברכושם. במקרים מעין אלה אין טעם להכנס לוויכוחים או עלבונות, עליכם לזכור שהאדם שלפניכם נמצא במצוקה. לכן כדאי שתהיו מיומנים בדרכים שונות להרגעת הרוחות כדי שאתם תוכלו להתמקד בעבודה והלקוח שלכם יחוש שהוא בידיים טובות והבעיה תיפתר בקרוב באופן מיטבי עבור כולם.

 

לסיכום

על מנת להפוך לפורצים מנעולנים מורשים עליכם לעבור הדרכה מקצועית בתחום ולקבל רשיון עבודה ותעודת יושר מן המשטרה. אך גם לאחר שהשגתם את כל אלו, עליכם להבין את הקריטריונים הנוספים החשובים לא פחות: הגעה מהירה, זמינות גבוהה, אדיבות ומקצועיות.

ציוד משפטי

 

אולי תאהבו גם את: