למה צריך עורך דין לענייני עבודה לייצוג משפטי מקצועי ואמין?

רובנו לא חושבים על עבודה במובן המשפטי שלה, אלא יותר במובן התעסוקתי או במובן שמקושר לחיי היומיום. יחד עם זאת, דיני עבודה מהווים נושא משפטי חשוב שעשוי להיות רלוונטי לכל אחד ואחת אשר לוקחים חלק פעיל בשוק העבודה. במאמר הבא נסביר מדוע צריך עו"ד ענייני עבודה עבור ייצוג משפטי מקצועי.

 

תנו למקצוענים לנהל את העניינים

הטיעון הראשון לטובת העסקת עורך דין לענייני עבודה בעת ייצוג משפטי הוא הטיעון המקצועי. למעשה, מדובר בגורם המקצועי ובעל ההתמחות הרבה ביותר בכל הקשור לתביעות ומשפטים שעיקרם ענייני עבודה. אם נלך על מטאפורה פשטנית, כשם שלא היינו מזמינים אינסטלטור לבצע עבודות שיפוץ על הארון  שברשותנו (אף שאולי הוא יכול לבצע זאת), כך לא כדאי לבחור עורך דין מתחום התמחות אחרת עבור תביעות דיני עבודה. עורך דין ענייני עבודה הוא הכתובת העניינית והמקצועית ביותר לתביעות מסוג זה.

 

עצמאי בשטח?

יש שיפריזו ויפקפקו בכלל בצורך לבחור עורך דין כלשהו עבור ייצוג משפטי. על פניו, העבודה לא נשמעת מסובכת במיוחד: כל מה שצריך הוא יכולת רטורית ויכולת לקרוא את נוסחי החקיקה הרלוונטית ואפשר ללכת על דרך עצמאית. אלא שכמובן לא כך הדברים באמת. עולם המשפט, לרבות עולם דיני העבודה הוא עולם הרבה יותר מורכב ממה שנדמה מתפיסה ראשונה, ולכן הצלחה בו מחייבת שנות ניסיון ובקיאות, לרבות הכרה מלאה והבנה מעמיקה של דרכי החוק והמשפט. לכן בשביל לשפר באופן משמעותי את סיכויי ההצלחה של הייצוג המשפטי, חובה ללכת על עורך דין מקצועי ובעל רזומה.

 

ידיעת החוק אינה מספקת

כמובן שידיעת החוקים והתקנות, התקדימים המשפטיים והנוהגים המקובלים הם תנאי מחייב להצלחה בכל תביעה, אבל לא מדובר בהכרח בתנאי מספיק. עורך דין לענייני עבודה מסוגל לספק את כל החבילה ולא להסתפק בדקלום יבש של לשון החוק. הווה אומר, עורך דין לענייני עבודה יודע את האופן בו תביעות מתנהלות, מהם סיכויי ההצלחה הסבירים לכל סוג של תביעה, כיצד כל מהלך העניינים עתיד להיראות ברגע שהתחלנו בדרך משפטית כלשהי וכך הלאה. ידע הוא כוח כמו שאומרת האמרה המפורסמת, וידע משפטי הוא כוח רב במיוחד.

 

ניהול משאבים נכון

ניהול תיק משפטי, גם אם בענייני עבודה, הוא לא עבודה של מה בכך. היא דורשת לא מעט ניצול של משאבים ומאמצים. עורך דין בקי לענייני עבודה יודע לתעל את משאביו כך שכל האנרגיה תופנה למקום הנכון, בלי בזבוז של זמן וכסף מיותרים.

 

השורה התחתונה ברורה

לסיכום, היתרונות של עורך דין לענייני עבודה בעת ייצוג משפטי הם פשוט אדירים. עורך דין בעל מומחיות בתחום, מעניק מקצועיות שאין שנייה לה. בשילוב עם היכרות מלאה עם החומר והאופן בו מתנהל עולם דיני העבודה, תקבל ייצוג משפטי ואמין שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר.

עורך דין

אולי תאהבו גם את: