למה כדאי לכם להיות עורכי דין צבאיים?

חשבתם ללמוד עריכת דין אבל לא ברור לכם איפה, באיזו מסגרת והאם המקצוע הזה יכול להיות מעניין עבורכם? אם כך, אנחנו מציעים לכם לחשוב, בין היתר, על האפשרות של מערכת המשפט הצבאית. במדינת ישראל, כפי שאתם בוודאי יודעים, קיימות שתי מערכות משפט שונות: זו האזרחית וזו הצבאית. להיות עורך דין צבאי זה אומר לייצג תובעים ונתבעים במסגרת השירות הצבאי וזה אומר שההיכרות שלכם תהיה בעיקר עם מערכת המשפט הצבאית. מדובר על תחומי עניין רבים ומגוונים, החל מעבירות עריקות דרך עבירות נשק ועד הטרדות מיניות במסגרת השירות הצבאי. לכן תוכלו להיות בטוחים שעניין לא יחסר לכם בעבודה, אז למה אתם מחכים?

פוטנציאל הרווח במקצוע

ממש כפי שקיימים עורכי דין אזרחיים שמרוויחים לא רע בכלל, כך גם ניתן לצפות שבתור עורכי דין צבאיים תרוויחו יפה. עורך דין צבאי, אם הוא איש מקצוע מוכשר ואם יש לו ניסיון כמו שיש לעו"ד מירי גביש, יוכל להרוויח סכומים מכובדים מאוד, כך שגם מבחינה כלכלית זו יכולה להיות בחירה טובה. מה שכן, כמובן שיהיה עליכם להשקיע ולבנות את הרזומה שלכם בתחום, כי אחרת אתם עלולים להישאר מאחור או להסתפק ברמת הכנסה בינונית.

האם הלימודים קשים?

כל אדם שחושב על לימודים אקדמאים, בין אם מדובר על תחום עריכת הדין ובין אם מדובר על כל תחום אחר, היה רוצה למצוא לימודים שלא דורשים יותר מידי השקעה. עם זאת, חשוב שתדעו שאם המסלול שאתם בוחרים ללמוד רציני, זה גם אומר שהוא ידרוש מכם להשקיע. בסופו של דבר, אחרי הלימודים תקבלו את כל הידע שאתם צריכים ורק כך תוכלו לצאת לשוק ובאמת להציע עזרה ושירות למי שיזדקק לכם. לכן, אפילו אם הלימודים דורשים השקעה רבה יותר מאשר תחומים אחרים, בסופו של דבר זה משתלם וכדאי. אתם תראו שהעבודה שלכם בתור עורכי דין צבאיים תהיה מעניינת במיוחד ואין ספק שלא תצטערו על שבחרתם בתחום הזה. להיות עורך דין זה לסייע למי שנזדקק ולהגן על מי שזקוק להגנה, כך שיש גם הרבה אידיאולוגיה בתחום הזה ולכל הדעות זה מקצוע מעניין ומכובד ביותר.

אולי תאהבו גם את:

דיכאון בצבא

לצערנו, ישנם חיילים שמאובחנים עם דיכאון במהלך השירות הצבאי או לאחר השחרור – שנגרם בעקבות השירות. דעו – המדינה לא אמורה להשאיר את החיילים הללו

קרא עוד »