האם כדאי לך להיות עורך דין תמ"א 38?

אם יש פרויקט שכולנו מכירים את שמו ושכולנו שמענו עליו בשנים האחרונות, זה פרויקט תמ"א 38. הפרויקטים הללו מתקיימים היום בכל המדינה ולכן זה ברור מדוע גם באזור שבו אתה חי נעשות לא מעט עבודות כאלה. משמעות הדברים היא שאם תלמד עריכת דין ואם תעשה התמחות בתחום הספציפי הזה, תוכל להרוויח לא מעט כסף. לא תחסר לך עבודה ואתה תראה שלמעשה, אם תצבור ניסיון ותבנה לעצמך מוניטין של עו"ד מקצועי, אתה תעבור מפרויקט אחד לשני. להיות עורך דין תמ"א 38 זה אומר להבין לא רק במשפטים אלא גם בתהליכי בניה מורכבים ואין ספק שהתחום הזה מעניין במיוחד, אז למה לחשוב פעמיים?

מה תהיה עבודתך בפועל?

 

כל אדם שחושב להפוך להיות עו"ד תמ"א 38 תוהה האם העבודה תהיה מספיק מעניינת ובעיקר, מה היא בכלל כוללת? ובכן, נשמח לספר לך שממש כפי שקורה לכל עורך דין שעוסק בתחום הזה, גם כאן המטרה העיקרית שלך היא לשמור על האינטרסים של הלקוחות שפנו אליך. זה אומר שאתה האחראי לייצג את בעלי הדירות בבניין, בין אם זה אומר שאתה צריך לעבור על החוזה שעליו הם יחתמו מול מבצעי העבודה ובין אם זה אומר שיהיה עליך לייצג אותם לכל אורך הדרך. לא אחת פרויקטים כאלה מעוררים מחלוקות בין בעלי הדירות ובין הקבלנים המבצעים את העבודה בשטח ותפקידו של עוה"ד הוא לייצג את לקוחותיו בצורה נאמנה.

 

האם יש אפשרות להתפרנס יפה מעבודה כזאת?

 

התשובה היא בהחלט כן, שכן כאשר מדברים על עו"ד תמ"א 38 מדברים בדרך כלל על תחום שמרוויחים בו לא מעט. כיוון שהפרויקטים הללו מעניינים בעלי דירות רבים שהיו רוצים להעלות את ערך נכסיהם, זה אך טבעי שעורכי הדין שעוסקים בענף הזה ייהנו מפרנסה טובה. מה שכן, חשוב שתצבור ניסיון ושתבנה לעצמך שם של מומחה בתחום כי רק כך תוכל להיות בטוח שתמיד יהיו לך עוד ועוד פרויקטים שתהיה אחראי עליהם. מדובר על עבודה עם עניין ועם פרנסה נאה כך שאין ספק שתצא מרוצה מבחירה מיוחדת שכזו.

 

אולי תאהבו גם את: