חשיבות הקודן בדלת

בתקופה האחרונה אנו שומעים על לא מעט מקרים של פריצות שאירעו בבניינים הסמוכים למשרד שלנו. ראוי לציין כי המשרדים שלנו ממוקמים בדרום תל אביב, בסמוך לשכונת פלורנטין. מדובר באזור שיש בו פריצות על בסיס יום יומי. אנו למזלנו (טפו טפו) לא חווינו מקרים שכאלו כי יש לנו קודן בדלת של הבניין. הדבר גרם לנו להבין כי יש צורך בכתיבת מדריך שיעלה את המודעות לחשיבות הקודן בדלת. הישארו אתנו ותכירו את כל המידע החשוב בנושא.

 

תכירו את הגורמים שסייעו לנו להגיע למסקנות נוספות על חשיבות הקודן

את הרקע לכתיבת המדריך הנוכחי אתם כבר יודעים, כך שנותר לנו רק לציין בפניכם את הגורמים שליוו אותנו בעת כתיבת המדריך. היה חשוב לנו לפנות אל מי שיודעים כמונו ששימוש בקודן הוא משמעותי. לכן, פנינו אל דיירים ובעלי עסקים שנמצאים בשכנות אלינו ושאלנו אותם "מהי חשיבות הקודן מבחינתכם?" הם הסבירו לנו את הדעה שלהם בנושא ואנו קיבלנו עוד כמה רעיונות לתשובות שאתם צריכים להכיר בהן מקרוב. זו ההזדמנות להודות להם על הליווי. אם אתם קוראים את המדריך הזה, תדעו שאתם מוזמנים לקפה (נשלח לכם את הקוד לקודן ב –SMS).

 

מהי חשיבות הקודן בדלת?

אם קראתם את פסקת הפתיחה של המדריך, אתם וודאי יודעים מהי החשיבות של התקנת קודן שכזה מבחינתנו. אנו רואים בזה חשיבות עליונה מכיוון שהדבר מקשה על הפורצים. הדלת תמיד נעולה, זה לא שהיא תישאר פתוחה כי מישהו שכח לנעול עם המפתח. חשוב לציין כי אם אתם מתכננים לבצע הליך של התקנת קודן לדלת בקרוב, עליכם לערוך בירור מקיף בנושא.

 

למה אתם צריכים לערוך בירור מקיף לפני התקנת קודן?

רבים מהגורמים שליוו אותנו בכתיבת המדריך ציינו כי הם התקינו קודן לפני תקופה מסוימת עם חברה אקראית שאליה פנו. לדבריהם, החברה סיפקה קודן פגום שגרם לדלת להישאר פתוחה. כך שחסרי בית ופורצים נכנסו אל הבניין בקלות. הם ערכו בירור מקיף בנושא ובהמשך הם הגיעו לחברות מומלצות שמתקינות קודן. היו מי שהמליצו בחום על חברת ג'י אס מערכות אבטחה, אז אנחנו מציינים זאת בפניכם למקרה שתרצו לברר עמה פרטים.

 

איך תוכלו לדעת שהגעתם אל חברה מומלצת?

כדי שתוכלו להיות בטוחים ב – 100% שבחרתם בחברה מומלצת להתקנת קודן בדלת, עליכם לערוך בדיקה מקיפה אודותיה. שכן, בחירה בחברה שכזו תאפשר לכם לדעת שהבניין שלכם נעול תמיד ושאף אחד פרט לדיירים לא ייכנס אליו. כדי שתוכלו להגיע אל חברה כזו, עליכם לקרוא חוות דעת שנכתבו עליה ברחבי הרשת, למשל, בפלטפורמות הבאות:

  • גוגל
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהי החשיבות של קודן בדלת. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטיםב נושא, נותר לכם רק להתקין אותו. שיהיה בהצלחה!

מערכת אבטחה

אולי תאהבו גם את: