האם יש חוק לגבי הדברה

מקרים מצערים שאירעו בשנים האחרונות לאחר שאנשים הזמינו מדביר (שהתגלה כלא מקצועי בעליל) הובילו את הציבור לתהות האם יש חוק כלשהו שעושה סדר בתחום ההדברה. רבים פנו אלינו ושאלו האם יש כזה חוק וביקשו שנבדוק את העניין, כדי שנוציא מדריך מקיף בנושא. יצאנו לבדוק את העניין וחזרנו עם כל הפרטים שאתם צריכים להכיר מקרוב על כל מה שהחוק אומר.

 

תכירו את המומחים שסייעו לנו בכתיבת המדריך החשוב הזה

אם אתם מכירים את המדריכים שלנו, אתם וודאי יודעים שאנו לא עוסקים בתחום ההדברה באופן יום יומי. מרבית המדריכים שלנו עוסקים בכלל בתחומים אחרים. כשהבנו שהחוק בכל הנוגע להדברה מעניין את הקוראים שלנו, היה לנו ברור כי נצטרך לצאת ולבדוק את העניין עם מומחים.

לכן, פנינו אל מי שעוסקים בתחום המשפט וביקשנו לדעת מה החוק אומר (אם בכלל) בכל הנוגע להדברה. אנו רוצים להודות לכל מי שסייעו לנו. שכן, בזכותם, הצלחנו להגיע למסקנה חד משמעית שתאפשר לכל המתעניינים להכיר בה.

 

האם יש חוק לגבי הדברה?

זה לא לקח לנו זמן רב להבין כי יש חוק שעוסק בתחום ההדברה. מדובר בעצם בהנחיות שנוגעות לדרישות שכל מדביר מוסמך צריך ליישם. חלק מהדרישות הללו כוללות את הדברים הבאים:

  • הגשת בקשה לרישיון מדביר וחידושו
  • תכולת רישיון המדביר בדירות
  • חובת השתתפות בהשתלמויות שונות שעוסקות בתחום המדבירים
  • הנחיות מדויקות לטיפול בדבורי דבש
  • הנחיות מדויקות בכל הנוגע להדברה של יתושים בבתי גידול לחים
  • הנחיות מדויקות והבהרות שנוגעות ללכידה של נחשים

 

מי אחראי על החוק הזה?

על החוק אחראי בין היתר, המשרד להגנת הסביבה שמקפיד לפרסם בתדירות גבוהה הנחיות למדבירים. שכן, מקצוע מסוג זה דורש ידע רב ותכנון נכון שמאפשר להרחיק מזיקים שונים תוך שמירה על חיי אדם והסביבה. שכן, מתבצע שימוש בחומרים שונים שעשויים להשפיע על בני האדם וחיות נוספות שנמצאות באזור.

 

איך תוכלו להיות בטוחים שאתם מזמינים מדביר שפועל על פי החוק?

אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם מזמינים מדביר מוסמך שפועל על פי החוק, אתם יכולים לבקש ממנו אישור על השתתפות בכנסים שונים שאירעו בזמן האחרון. אם תרצו להיות בטוחים ב – 100% שמדובר בבעל מקצוע אמין ובעל ניסיון, עליכם לפנות אל הסובבים אתכם ולבקש המלצות.

אנו מזמינים אתכם לקרוא חוות דעת אמינות ברחבי הרשת. הנה כמה מקורות שיאפשרו לכם להגיע אל אנשי מקצוע אלו בקלות ובמהירות:

  • פייסבוק
  • אינסטגרם
  • לשונית הביקורות של גוגל

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שיש כזה דבר חוק שנוגע לתחום ההדברה של מזיקים. כעת, כשיש לכם את המידע בנושא, אתם יכולים להיות בטוחים ורגועים שאתם מזמינים בעל מקצוע שפועל על פי החוק ושומר על הבריאות שלכם.

מדביר מוסמך

אולי תאהבו גם את: