עורך דין פשיטת רגל, איך בוחרים אותו?

אין מנוס ואתם מתחילים לחשוב על פשיטת רגל? בטוחים שהגיע הזמן להתמודד עם החובות שצברתם אבל לא יכולים לעשות את זה לבד? אם כך, כנראה שאתם צודקים. ראשית, כל מי שיש לו חובות יודע לומר שהחובות לא פשוט נעלמים יום אחד וכי הדבר הגרוע ביותר שנוכל לעשות הוא להתעלם מהם. שנית, אם גם אתם חושבים שפשיטת רגל זה יכול להיות פתרון טוב למצב שלכם, כדאי שתעשו זאת בדרך המהירה ביותר. משמעות הדברים היא שכדאי לפנות עוד היום אל עורך דין פשיטת רגל כי איש מקצוע כזה יוכל לנהל עבורכם את העניין, למידע נוסף.

 

המידע שתמסרו לעוה"ד שלכם

לא כל האנשים מבינים זאת, אך אם יש דבר שחשוב לעשות, זה להיות כמה שיותר גלויים עם עוה"ד. אומנם זה נכון שלא תמיד נעים להודות בכל הטעויות שלנו, ובטח שלא כאשר מתחילים לראות את פירוט החובות ואת כל ההתנהלות הכלכלית שטעינו בה. עם זאת, זו הדרך היחידה שבעזרתה עוה"ד שלכם יוכל לתת לכם שירות בין אם עורך דין לנדל"ן, למיסים או לפשיטת רגל. רק אם הוא יקבל מכם את כל המידע אודות מה שקרה ואודות השתלשלות האירועים – הוא יוכל לפעול למען ההכרזה עליכם כעל פושטי רגל בצורה מהירה. חשוב שתבינו: ככל שתקבלו מהר יותר את המעמד של פושטי רגל, כך תוכלו להתחיל מהר יותר את השלב הבא של חייכם, אז למה אתם מחכים?

 

עו"ד שכל הלקוחות ממליצים עליו בחום

זה נכון שכאשר מחפשים עורך דין פשיטת רגל יש מקום לבדוק את הניסיון שלו ואת המוניטין שלו בתחום, אך אם יש משהו רלוונטי לא פחות, אלה הן חוות הדעת. האם הלקוחות האחרים ממליצים על אותו עו"ד? והאם כל תוצאות החיפוש שאתם רואים לגבי עוה"ד בגוגל חיוביות? בימינו אתם לא צריכים להכיר אישית אנשים שכבר קיבלו שירות מעוה"ד שאליו אתם מתקשרים. תוכלו לעשות חיפוש אונליין ולקרוא אפילו חוות דעת של אנשים אנונימיים. לרוב מדובר על התרשמויות אמינות ולכן, אם תוכלו ללמוד מטעויות של אחרים וכך לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר, מדוע שלא תעשו זאת?

 

למידע נוסף:

https://www.yml-law.co.il

אולי תאהבו גם את: