באילו מקרים תרצו להשתמש בשירותי נוטריון

לא פעם אנחנו שומעים על מכרים שלנו שמפנים מזמנם ופונים אל עורך דין עם מסמכים שונים במטרה שזה יסייע להם ויחתום עליהם. הבעיה היא, שהם פונים אל עורך דין שאינו נוטריון ואם לא די בכך, הם מלווים במסמכים שאינם דורשים חתימה נוטריונית. במדריך הנוכחי נציין בפניכם את המקרים שבהם אתם צריכים להשתמש בשירותיו של נוטריון, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם לא מבזבזים זמן יקר.

 

מתי לפנות אל נוטריון כדי להשתמש בשירותיו? מקרה מספר 1

המקרה ה- 1 שבו אנחנו ממליצים לכם לפנות אל נוטריון זה כאשר אתם מתכננים לחתום על הסכם ממון. החתימה של הנוטריון על הסכם מסוג זה מעניקה למסמך תוקף משפטי. אם אתם מתכננים להינשא או שכבר התחתנתם וטרם הסדרתם בינכם את ההסכם הזה, דעו שרבים ממליצים לגשת אל נוטריון במטרה לחתום על ההסכם ולמנוע בעתיד מחלוקות שעשויות להתגלות במידה ותחליטו לא עלינו להתגרש.

 

מתי לפנות אל נוטריון כדי להשתמש בשירותיו? מקרה מספר 2

עליכם לפנות אל נוטריון במידה ואתם רוצים לערוך צוואה. במצב שכזה, אתם צריכים לדעת שרק נוטריון יכול לחתום על הצוואה ולהפוך אותה לקבילה בבתי המשפט. כדאי שתדעו שכל נוטריון מבצע רישום מסודר של המסמך והוא כולל בו את התאריך שבו אתם תתייצבו מולו ותחתמו על המסמך. הדברים הללו חשובים למקרה שבהמשך יתגלו כי הותרתם שתי צוואות או אם במידה מסוימת תעלה מחלוקת בין הקרובים שלכם בכל הנוגע לפרטים שהשארתם בצוואה. בכל אופן, אנו ממליצים לפנות אל נוטריון מוסמך כמו למשל עורך דין ונוטריון שמעון האן ולא להגיע אל נוטריון שאינכם מכירים כלל.

 

מתי לפנות אל נוטריון כדי להשתמש בשירותיו? מקרה מספר 3

אם התבקשתם למסור אישור נוטריוני למשכנתא, כדאי שתדעו שאתם צריכים להשתמש בשירותיו של נוטריון (ולא, לא בשירותיו של עורך דין כפי שרבים סבורים). החתימה של הנוטריון היא הכרחית מכיוון שהיא נכללת ברשימת התנאים לקבלת ההלוואה של חייכם. לפני שתגיעו אל משרדו של הנוטריון, כדאי שתיצרו עמו קשר ותבררו מולו מהם המסמכים שאתם צריכים להציג בפניו. רק לאחר שתקבלו את החותמת שלו על המסמך המבוקש, תוכלו להגיע לבנק ולהמשיך בהליך.

 

מתי לפנות אל נוטריון כדי להשתמש בשירותיו? מקרה מספר 4

ישנם עוד מקרים רבים שבהם צריך להשתמש בשירותיו של נוטריון ואנחנו בחרנו להציג בפניכם את ה- 4 הנפוצים ביותר. המקרה הרביעי הוא מצב שבו אתם עומדים לפני רכישה של אחד או יותר מהנכסים הבאים:

  • מגרש
  • מחסן
  • חנות ועוד

כדאי שתדעו כי במקרה שכזה, דרושה הזהות של המוכר והקונה.

 

לסיום

עד כאן 4 המקרים הנפוצים ביותר שבהם תרצו להשתמש בשירותיו של נוטריון. אנו מאחלים לכם שתפנו אל נוטריון מומלץ  שיסייע לכם בהליך באופן מלא. בהצלחה!

עורך דין

 

אולי תאהבו גם את: