אימוץ ילדים – תוך כמה זמן ניתן לבצע את התהליך

הכתבה המרתקת ששודרה בסוף השבוע האחרון במהדורת החדשות גרמה לאנשים רבים לתהות לגבי הליך של אימוץ ילדים. אם אתם תוהים איך אנחנו יודעים זאת, נשתף אתכם בכך שקיבלנו מספר רב של פניות מצד גורמים שונים שביקשו מאתנו לעצור את שטף הכתיבה שלנו בנושאים אחרים ולהתמקד בהליך של אימוץ ילדים. בעקבות הפניות המתמשכות, הבנו שעלינו לכתוב סדרת מדריכים בנושא. זהו המדריך ה – 1 שיעסוק במשך הזמן שבו ניתן לבצע את ההליך.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

אם הבנתם את הנאמר מבין השורות שלעיל, אתם וודאי יודעים שאנחנו לא באמת בקיאים בכל הנוגע להליך של אימוץ ילדים. בחרנו לכתוב סדרה של מדריכים בנושא אך ורק בגלל שפנו אלינו כל כך הרבה אנשים שמתעניינים לגביו. הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך הם אנשים שמכירים את התחום באופן מעמיק. אנו מודים שלקח לנו די הרבה זמן להגיע אליהם. חשוב לציין כי פרסמנו פוסט ובו ביקשנו מאנשים שאימצו ילדים בשנים האחרונות לפנות אלינו כדי לסייע בכתיבה. להפתעתנו, פנו אלינו מעל 10 משפחות ובסופו של דבר, הסתייענו ב – 3 מתוכן. זו ההזדמנות להודות להן על הזמן שהקדישו לנו. שכן, בזכותן, מדריך זה רואה אור.

 

אז תוך כמה זמן ניתן לבצע את התהליך של אימוץ ילדים?

לא נלאה אתכם בפרטים ונציין בפניכם שזו הייתה השאלה ה -1  ששאלנו את המשפחות שסייעו לנו בכתיבת המדריך. אנו מודים שלא ציפינו לשמוע צחוק גדול מעבר לקו, אבל זה מה שהיה. אחת מהמשפחות ציינה שההליך לוקח זמן רב ולכל אחד הוא צפוי לארוך זמן שונה. משפחה אחרת אמרה שלקח להם המון זמן למצוא עו"ד לענייני משפחה ברמת השרון שהיא הרגישה אתו בנוח. ככל שהשיחה נמשכה, הבנו שאין זמן מסוים שאפשר להציג בפניכם.

 

מהם הפרמטרים שקובעים את הזמן המדובר?

יש לא מעט פרמטרים כאלו. בחרנו לציין בפניכם את אלו הנפוצים ביותר שנשמעו מצד המשפחות שעמן שוחחנו:

  • משך הזמן שייקח לכם למצוא עורך דין מומלץ
  • משך הזמן שייקח למשרד למצוא לכם ילד מתאים
  • משך הזמן שייקח לכם לפנות אל המשרד לאימוץ

 

מציאת עורך דין מומלץ

נאמר לנו לא פעם שאחד הפרמטרים שיאפשרו לכם לעבור את ההליך על הצד הטוב ביותר זהו הפרמטר של עורך הדין. לדברי מרבית המשפחות, חשוב מאוד שתפנו אל עורך דין שהומלץ לכם על ידי קרובים או אנשים שעברו את ההליך בעבר. כך בעצם תוכלו להיות בטוחים שמדובר בבעל מקצוע שמכיר את התחום וינסה לזרז את העניינים במידה ויתאפשר.

 

כמה מילים לסיום 

כעת אנו יודעים שהליך של אימוץ ילדים עשוי לקחת זמן שונה ממשפחה אחת לאחרת. כך שנותר לנו רק לאחל לכם המון בהצלחה בהליך זה ושתתאזרו בסבלנות.

שופט

 

אולי תאהבו גם את: