איך לבחור מגשר גירושין?

בחירה של מגשר גירושין היא בחירה חיונית לצורך הצלחת הליך הגישור. מהם הפרמטרים אליהם חשוב לשים לב בעת תהליך הבחירה? במאמר זה נספק לכם את כל המידע לצורך בחירה אופטימאלית במגשר גירושין מקצועי.

 

איך לבחור מגשר גירושין באופן הטוב ביותר?

תפקידו של מגשר גירושין הינו תפקיד משמעותי וקריטי לצורך התהליך, וזאת בשל ההבנה והרגישות הנדרשת מצדו. למעשה, במידה ובני זוג מחליטים להתגרש, יפנה בית המשפט או הרבנות את בני הזוג להליך גישור גירושין אשר נועד להוביל להסכמות מהר ככל הניתן, וזאת בכדי שכל אחד מבני הזוג יוכל להתחיל את חייו החדשים כרווק. עם זאת, מצד בני הזוג נדרש לא רק שיתוף פעולה אלא גם איתור של מגשר גירושין מקצועי אשר ידע לספק את המענה הנדרש לא רק מבחינת הרגישות אלא גם מבחינת היבטים משפטיים לצורך ניסוח הסכם גירושין.  משום כך, חשוב מאוד בעת תהליך של בחירה של מגשר לבחון את רמת המקצועיות והמיומנות, וזאת בכדי להבטיח כי המגשר ידע לבצע את ההתאמות הנדרשות בהתאם לתיקים קודמים בהם טיפל. בנוסף, מגשר מקצועי חייב להיות בעל הכשרה מתאימה, ולכן בעת יצירת קשר יש לבקש את תעודת ההסכמה לצורך תהליך של גישור גירושין. לאור העובדה כי מגשרים גובים מחירים שונים בעבור תהליך גישור, מומלץ ליצור קשר עם לפחות שלושה מגשרים לגביהם קיבלתם המלצות, וזאת בכדי שתוכלו לבצע השוואת מחירים ולבחור במגשר אשר ידע לספק בעבורכם את המענה הן מבחינת השירות והן מבחינת המחיר. חשוב לציין כי המחיר של גישור גירושין יכול להיות מופחת באופן משמעותי, וזאת במידה ושני בני הזוג בוחרים לשלם על הגישור יחדיו, ולכן מדובר בעלויות אשר מסתכמות ב 50 אלף שקלים לכל היותר. מגשר מנוסה אשר ידע לספק את המעטפת המקצועית אך עם זאת גם אנושיות יוכל להגיע להסכמות ולחתימה על הסכם בסדרה קצרה של מפגשים,ובכך לשחרר כל אחד מבני הזוג לדרכו, בדרכי נועם ועם חלוקה שיוונית אשר מקובלת על שני בני הזוג.

 

החלטתם להתגרש? הכירו את מגשרת גירושין דגנית אלישיב

מגשרת גירושין – דגנית אלישיב היא מגשרת מובילה בתחומה אשר סיפקה שירות של גישור גירושין למאות זוגים, באחוזי הצלחה גבוהים ובשביעות רצון מלאה של שני הצדדים אשר לקחו חלק בהליך. באמצעות דגנית אלישיב תוכלו לעבור את תהליך הגישור באופן יעיל, מהיר ועם שימת דגש על שמירת האינטרסים המשותפים אך בו בעת גם האישים, כל זאת על מנת שתוכלו לסיים את ההליך בהקדם. לקבלת מידע נוסף אודות גישור גירושין ותיאום פגישת ייעוץ ללא עלות, היכנסו לאתר הרשמי של דגנית אלישיב, השאירו פרטים מלאים ונציג ישוב אליכם בהקדם לצורך תיאום פגישת ייעוץ לקראת תהליך של גישור גירושין מקיף.

אולי תאהבו גם את:

תביעת נזיקין בגירושין

תביעת נזיקין הינה תביעה לפיצוי בגין גרימת נזק של אדם לאחר. תביעות אלו, אשר מוכרות לנו לרוב בהקשר של רשלנות רפואית או תאונות, למעשה קיימות

קרא עוד »
התנגדות לצוואה

אומנם ברוב המקרים כאשר מדברים על צוואות וירושות הכול מתנהל בקלות ובלי בעיות, שכן הצוואה כוללות בצורה מפורטת את רצונו האחרון של הנפטר. עם זאת,

קרא עוד »